تنظیمات عمومی افزونه All in One SEO

پیکربندی و سایر تنظیمات در افزونه سئو All in One SEO

متن زیرنویس قسمت دهم فیلم آموزش سئوی وردپرس

در ادامه تنظیمات عمومی ما به بخش Custom Post Types می رویم. بنابراین اگه افزونه یا برنامه سفارشی دارید که انواع بیشتری از محتوا رو به سایت شما اضافه می کنه، ممکنه بخواید اطلاعات سئو رو به این پست ها اضافه کنید.

اگه از افزونه فروشگاه ساز مثل WooCommerce استفاده می کنین، ممکنه این محصول رو توی این بخش ببینید. من توصیه می کنم تیک این باکس رو بزنید. اطلاعات اضافی در مورد سئو تقریبا همیشه خوبه!

به بخش تایید برید قطعا می خواید سایتتون رو تایید کنید. گوگل و موتورهای جستجوی دیگه اگر مشکلی در مورد ایندکس کردن سایت وجود داشته باشه از طریق ایمیل اطلاع میدن. اما من قانع نشدم که تایید سایت از طریق افزونه های این چنینی بهترین روشه، معمولا گزینه های راحت تری وجود داره. به عنوان مثال زمانی که گوگل آنالیتیکس رو برای سایت تنظیم کردید، در کتابخانه کافیه روی دکمه کلیک کنید و مالکیت سایت رو از طریق اکانت آنالیتیکی خود تایید کنید. اینکار تنها به چند کلیک نیاز داره، من توصیه می کنم تایید سایت رو از طریق اون روش انجام بدید، اما اگه خواستید می تونید از این روش هم استفاده کنید.

پیکربندی بخش بعدی هم ارزشمنده، این گزینه اکانت گوگل پلاس شما رو به سایت مرتبط می‌کنه. متخصصان سئو به طور مداوم بر روی اهمیت این گزینه تمرکز داشتن. از اونجایی که تنظیم اون فقط چند دقیقه زمان می‌بره و می‌تونه اطلاعات بیشتری در اختیار گوگل قرار بده توصیه می کنم اینکارو انجام بدین. کافیه پروفایل اکانت گوگل پلاستون رو در این جعبه کپی کنید. من مال خودمو کپی و همین جا paste کردم.

تنظیمات پیشرفته ای هم وجود داره که می تونیم ازشون عبور کنیم. اما یه گزینه دیگه هم وجود داره که می‌خوام روشن کنم و اون Display Sitelinks Search Box است. من این تنظیم رو فعال می کنم اگه به گوگل بریم و عبارت ویکی پدیا رو تو اون تایپ کنیم متوجه می شید که می تونیم ویکی پدیا را به صورت مستقیم از داخل خود گوگل جستجو کنیم به این ها Sitelinks گفته میشه، همه این سه مورد به عنوان مثال من می تونم دنبال همیلتون بگردم و نتایج جدیدی به دست بیارم. با فعال کردن Sitelinks گوگل به ما اجازه می ده Sitelinks خاصی رو زیر نتایجمون در گوگل داشته باشیم. در مورد اینکه کدوم یکی در نتایج ظاهر باشه کنترلی نداریم اما گوگل اونی رو که مرتبط تر و بهتر هست رو نشون میده.

خوب اجازه بدید به تنظیمات عمومی برگردیم. تنظیمات گوگل آنالیتیکس خوبه، چون همش تو یه افزونه قرار گرفته اما چند مورد دیگه هم هست که می خوام برای افزونه آنالیتیکس انجام بدم، به همین خاطر از اینکار اجتناب می کنم و افزونه ای رو نصب می کنم که برای گوگل آنالیتیکس ایجاد شده، باز هم می تونید دوره آموزشی آنالیتیکس رو بررسی کنید. بقیه این تنظیمات بسیار پیشرفته هستن یا به حوزه خاصی مربوط می‌شن؛ پس اجازه بدید گزینه های خودمون رو ذخیره کنیم، کار ما تموم شد.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت، این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.