تغییرات رابط کاربری جدید – دوره آموزش آنالیتیک – ویدئوی 18

متن ویدئوی آموزشی گوگل آنالیتیکس بخش 18

‫در حین همراهی شما در این دوره ‫ممکنه متوجه تغییر کوچیکی توی ‫نحوه‌ی نمایش رابط کاربری در هنگام ‫بررسی هر گزارش شده باشید. ‫حالا رابط کاربری‌ای که قراره ببینید ‫بازتابی از ورژن قدیمی‌تر ‫گوگل آنالیتیکس ـه ‫اما تنها تغییرات به نحوه‎‌ی ‫پیمایش شما در هر گزارش مربوط اند. ‫تمام اطلاعات گزارشات، ‫نحوه‌ی تعامل شما با اونا، جداول، ‫چارت ها، و در اصل مطلب تفاوتی نداره. ‫این تغییرات باید نسبتاً جزئی باشن ‫و لطمه‌ای به توانایی شما در ادامه کار وارد نکنن.

‫همچنین ممکنه متوجه یه سری گزارشات جدید ‫در ورژن گوگل آنالیتیکس ـتون بشید ‫اما این دوره آموزشی اصل تمرکزش ‫تنها بر روی مرتبط ترین و ‫شایع ترین گزارشاته ‫بزرگترین تغییری که ممکنه ببینید ‫مرتب کردن مکانیه که گزارشات ‫در طی پیمایش ظاهر میشن ‫اگه تلاش زیادی برای پیدا کردن یه گزارش ‫بخصوص دارید که من دارم بهش اشاره میکنم، ‫میتونید از گوشه‌ی بالا سمت چپ توی هر صفحه ‫در گوگل آنالیتیکس، اونو جستجو کنید .

در دوره آموزش Google Analytics تمام آموزش‌های مورد نیاز برای کاربران مبتدی، از ایجاد حساب گوگل آنالیتیکس تا ارایه گزارش‌های پایه را در این دوره یاد می‌گیرید و نیز می‌آموزید که چگونه می‌توان گزارش‌ها را تفسیر، اهداف خود را ایجاد و نتایج را پیگیری کنید. همچنین برای درک عمیق‌تر خواهید توانست از گزینه‌های dimensions و segments استفاده کنید. همه بخش‌های این دوره عملی و کوتاه هستند و بیشتر ویژگی‌های گوگل آنالیتیکس را برای تجزیه و تحلیل روزانه شامل می‌شود.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.