سئو محتوا چیست و چگونه محتوا را سئو کنیم؟

سئو محتوا چیست و چگونه محتوا را سئو کنیم؟

اگر به تازگی وارد دنیای بازاریابی موتورهای جست‌وجو (SEM) شده‌اید؛ احتمالاً از قبل با عباراتی همچون تبلیغات کیکی و در رأس همه آن‌ها تبلیغات گوگل آشنا شده‌اید. اما توجه داشته باشید که تبلیغات کلیکی تنها یک روی بازاریابی برای موتورهای جست‌وجو بوده و در روی دیگر آن، فاکتور مهمی به نام سئو محتوا وجود دارد که ترافیک ارگانیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در مقاله امروز از وبلاگ جی ادز تصمیم گرفته‌ایم تا به صورت تخصصی به بررسی سئو محتوا پرداخته و به شما بگوییم چرا باید توجه ویژه‌ای به این فاکتور بسیار مهم داشته باشید. همچنین در ادامه این مقاله یک سری از تکنیک‌های سئو را به شما معرفی می‌کنیم تا به وسیله آن‌ها یک استراتژی جامع سئو برای محتوا سایت خود داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

سئو محتوا چیست؟

برای درک بهتر سئو محتوا، بهتر است تا این عبارت را به کلماتی که از آن‌ها تشکیل شده است تجزیه کنیم تا درک دقیقی از هدف این کانسپت پیدا کنیم:

  • کلمه سئو (SEO) یا به عبارت کامل آن Search Engine Optimization مربوط به استفاده از یک سری تکنیک‌های کاربردی برای بهبود رتبه سایت می‌شود تا در نهایت کاربران به راحتی بتوانند با سرچ کردن سایت در گوگل به سایت موردنظر دسترسی داشته باشند.
  • منظور ما از محتوا هر نوع دیتا و اطلاعاتی است که بر روی اینترنت منتشر شده و برای استفاده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بنابراین با ترکیب این دو می‌توان عنوان کرد؛ سئو محتوا به هر نوع محتوایی گفته می‌شود که با هدف گرفتن ترافیک ارگانیک در موتورهای جست‌وجو تولید شده باشد.

سئو محتوا چیست

در زیر برخی از تکنیک‌هایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید محتوا سئو شده‌ برای سایت خود داشته باشید را برایتان ذکر کرده‌ایم:

  • تحقیق کلمات کلیدی (Keyword research): چنانچه می‌خواهید به صورت طبیعی ترافیک ارگانیک را روانه سایت خود کنید؛ پیشنهاد ما به شما این است که حتماً قبل از نگارش محتوا،  کلمات کلیدی مناسب آن را پیدا کنید. این مورد به شما کمک می‌کند تا تمرکز محتوا خود را بر روی کلمات کلیدی معطوف کنید که از سرچ والیوم (search volume) بالایی برخوردار بوده و اصطلاحاً سرچ خور بالایی دارند. به بیانی دیگر، سعی کنید در محتوا خود از کلماتی استفاده کنید که از قبل مخاطبان خود را داشته و افرادی هستند که به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با آن کلمات کلیدی باشند.
  • بهینه‌سازی کلمات کلیدی (Keyword optimization): پس از پیدا کردن کلمات کلیدی متناسب با محتوا خود، اینکه بدانید کی و کجا از آن کلمات استفاده کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد؛ چراکه به شما کمک می‌کند تا محتوایی بنویسید که بیشترین میزان سرچ توسط کاربران را داشته باشد.
  • سازمان‌دهی محتوا (Content organization): محتوایی که شما در سایت خود دارید؛ باید به طور منظمی سازمان‌دهی شده باشند. این مورد نه تنها به بهبود سئو سایت شما کمک می‌کند؛ بلکه این امکان را در اختیار کاربران شما قرار می‌دهد تا به آسانی به محتواهای قدیمی و موردنظر خود دسترسی داشته باشند. (توجه داشته باشید که محتواهای قدیمی از نظر اعتبار رتبه بهتری در نزد گوگل دارند)
  • پروموت کردن محتوا (Content promotion): توجه داشته باشید که محتواهای تازه‌ای را که نگارش می‌کنید؛ در سایر وب‌سایت‌ها و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته و سعی کنید لینک‌های مختلفی برای آن بگیرید. (چه داخلی و چه خارجی)

انواع مختلف محتوا

احتمالاً شما نیز وقتی که نام محتوا به گوشتان می‌خورد؛ بلافاصله به یاد مقالات سایت می‌افتید. البته که مقاله را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین انواع محتوا در نظر گرفت؛ اما مدل‌های مختلف دیگری از محتوا نیز و جود دارند که بهبود آن‌ها برای موتورهای جست‌وجو می‌تواند باعث بهبود رتبه سایت شما شود.

انواع مختلف محتوا

صفحات محصولات

شاید بتوان این صفحات را به عنوان بخش‌ اصلی هر سایت ایکامرسی در نظر گرفت. یک صفحه محصول کاربردی این قابلیت را دارد تا در کنار بهبود رتبه سئو سایت، به عنوان یک لندینگ پیج جذاب برای هدایت کاربران در تبلیغات کلیکی نیز کاربرد داشته باشد.

پست‌های وبلاگ

 پست‌های وبلاگ یکی از انواع کاربردی محتوا می‌باشند؛ چراکه این توانایی را دارند تا یک جریان دائم از بهینه‌سازی‌های سئو را برای سایت شما به همراه داشته باشند. در یک تعریف کلی، پست‌های وبلاگ تعامل بیشتری از سمت مخاطبان دریافت کرده و در مقایسه با صفحات محصولات، توانایی جذب لینک بیشتری را دارند. با توجه به این موضوع، پست‌های وبلاگ را می‌توان به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش آتوریتی (Authority) سایت در نظر گرفت. توجه داشته باشید که پست‌های وبلاگ انعطاف‌پذیر بوده و شما می‌توانید انواع مختلفی از محتوا همچون مقاله، ویدئو و… را در پست‌های وبلاگ خود استفاده کنید.

لیست‌ها

 به طور کلی لیست‌ها را می‌توان شبیه به مقالات در نظر گرفت اما در فرمت‌هایی همچون “10 تکنیک برتر برای افزایش بازدید ویدئوهای یوتیوب” که امکان مرور اجمالی و اسکن کردن محتوا را برای مخاطبان فراهم می‌کنند. توجه داشته باشید که لیست‌ها به طور کلی می‌توانند کلیک‌های بیشتری از سمت مخاطبان در موتورهای جست‌وجو و یا حتی پلتفرم‌های سوشال مدیا بگیرند. و بله؛ سیگنال‌های دریافتی از پلتفرم‌های مختلف سوشال مدیا نیز در بهبود رتبه سئو سایت شما تاثیر مثبتی دارند.

راهنما آموزش

 راهنماهای آموزش نوع دیگری از محتوا هستند که معمولاً طول بیشتری داشته و همان‌طور که از نامشان پیداست؛ نحوه انجام دادن کاری را به کاربران آموزش می‌دهند. به تصویر زیر نگاه کنید:

راهنما آموزش گوگل آنالیتیکس
راهنما آموزش گوگل آنالیتیکس

راهنماهای آموزش معمولاً از یک صفحه جامع و تعدادی صفحات دیگر تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها موردی را در یک موضوع جامع بررسی می‌کند. شما می‌توانید در صفحه جامع خود مختصر و یا گزیده‌ای از محتوا سایر صفحات را به کاربران خود بدهید. حتی می‌توانید با قرار دادن یک فرم ثبت‌نام، سرنخ (لید‌)های خوبی از مشتریان احتمالی خود داشته باشید. اما توجه کنید که طراحی نامناسب فرم‌های ثبت‌نام در این صفحه می‌تواند باعث کاهش ترافیک دریافتی از سمت گوگل برای شما شود.

ویدئو

در وب تعداد وبسایت‌هایی که از ویدئو به عنوان محتوا صفحات خود استفاده می‌کنند؛ بسیار کمتر از تعداد صفحات متنی می‌باشد. این موضوع بدان معناست که با طراحی ویدئوهای جذاب می‌توانید رتبه مناسبی در یک کلمه کلیدی به خصوص به دست آورده و بدین ترتیب صفحه سایت خود را در SERP به تعداد زیادی از کاربران نشان دهید.

با توجه به نوع سایت و یا کسب‌وکاری که دارید؛ طراحی ویدئوهای جذاب می‌تواند به خوبی رتبه سئو سایت شما را افزایش دهد. در این مورد توصیه ما به شما این است که طراحی ویدئوهایی در رابطه با نحوه استفاده از محصولات و یا خدمات خود و یا ویدئوهای آموزشی که مربوط به حوزه کاری شما می‌شوند را در استراتتژی تولید محتوا خود قرار دهید. به عنوان مثال اگر در حوزه برنامه‌نویسی فعالیت می‌کنید؛ تهیه یک ویدئو راهنما خرید لپ‌تاپ مخصوص برنامه نویسی می‌تواند رتبه سایت شما در موتورهای جست‌وجو را افزایش دهد.

توجه داشته باشید؛ تهیه زیرنویس برای ویدئوها نیز می‌تواند به بهبود رتبه سئو سایت شما کمک کرده و باعث دیده شدن آن توسط افراد بیشتری شود.

اینفوگرافیک‌ها

اینوگرافیک‌ها یا تصاویر بزرگی که حجم زیادی از دیتا (معمولا د ر قالب نمودار) را شامل می‌شوند؛ این قابلیت را دارند تا به طور موثر باعث جذب کلیک‌ و لینک برای صفحه شما شوند. البته در نظر داشته باشید؛ با توجه به این که محتوا این نوع از صفحات بیشتر از عکس تشکیل شده و عکس‌ها نیز در مقایسه با متن زمان بیشتری را برای گرفتن نتیجه از موتورهای جست‌وجو طلب می‌کنند؛ بسیار مهم است تا توجه ویژه به سایر بخش‌های این دست از صفحات خود داشته و آن‌ها را برای موتورهای جست‌وجو بهینه کنید.

اسلاید‌ها (Slideshows)

استفاده از اسلایدها گزینه‌ای است که در آن شما می‌توانید مجموعه‌ای از عکس‌های مرتبط به یکدیگر را به کاربران خود نشان دهید. برخی اوقات عکس‌ها می‌توانند در یک موضوع مشخص، نتایج بهتری را نسبت به متن ثبت کنند. به عنوان مثال شما برای نشان دادن “مدل موهای مختلف ترند در سال 2023” نیاز دارید تا از تعداد زیادی عکس در پروسه تولید محتوا خوداستفاده کرده تا بهترین نتیجه را از سمت کاربران خود دریافت کنید.

واژه نامه‌ها (Glossaries)

امروزه تقریبا همه افراد به جای استفاده از دیکشنری برای پیدا کردن کلماتی که معنی آن‌ها را نمی‌دانند؛ از گوگل برای این کار استفاده می‌کنند. چنانچه در یک حوزه تخصصی کار می‌کنید؛ تهیه یک واژه‌نامه کاربردی می‌تواند ترافیک خوبی از سمت گوگل برای شما به همراه داشته باشد.

تهیه واژه‌نامه تخصصی
تهیه واژه‌نامه تخصصی

دایرکتوری‌ها

دایرکتوری‌ها محتواهای طبقه‌بندی‌شده و مفیدی هستند که پیرامون یک موضوع مشخص، اطلاعات کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به عنوان مثال اگر شما یک سایت نقد و بررسی گجت‌های دیجیتال دارید؛ می‌توانید در آن لیستی از بهترین سایت‌ها و فروشگاه‌ها برای خرید تلفن همراه تهیه کرده و آن را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

این موارد چندین مورداز انواع مختف محتوا بودند که شما می‌توانید تکنیک‌های سئو را در آن‌ها به کار برده و بدین ترتیب رتبه سایت خود را افزایش دهید.

چرا سئو محتوا مهم است؟

جواب ساده است؛ بدون استفاده از تکنیک‌های سئو برای بهینه‌سازی محتوا، سایت شما در صفحه نتایج گوگل نشان داده نمی‌شود.

توجه به نیاز کاربران اولویت بسیار بالایی برای گوگل داشته و بدیهی است که الگوریتم این شبکه برای نمایش سایت‌های مختلف در سرچ‌های کاربران مقداری سخت‌گیری داشته باشد. به بیانی دیگر، چنانچه شما می‌خواهید در نتایج نخست گوگل دیده شوید؛ باید ارزشی برای کاربران خود خلق کرده و کیفیت مناسبی از محتوا را به آن‌ها ارائه کنید. اما ارائه کیفیت مناسبی از محتوا را می‌توان از 2 منظر کلی بررسی کرد.

فاکتور اول، تولید محتوا کاربر محور می‌باشد. اما محتوا کاربر محور چیست و چه تفاوتی با سایر محتواها دارد؟

به بیانی ساده می‌توان عنوان کرد که محتوا کاربر محور محتوایی است که در آن شما به جای تمرکز بر روی مطالبی که تصور می‌کنید برای کاربرانتان مفید هستند؛ با پیدا کردن نیاز کاربران، مطالبی را برای آن‌ها عنوان کنید که به خوبی به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهد.

مورد بعدی مسائل فنی محتوا می‌باشد که در آن توجه به فاکتورهایی همچون کلمات کلیدی، اِلِمان‌های گرافیکی مناسب و استفاده از ابزار کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

ترکیب همه این موارد و استفاده از تکینک‌های سئو در نهایت باعث می‌شود که نتایج زیر برای صفحات سایت شما رقم بخورد:

  • افزایش رتبه صفحات: طبیعتا گرفتن رتبه یکی از اصلی‌ترین اهداف ما در پروسه افزایش رتبه سئو صفحات سایت می‌باشد. افزایش رتبه سایت باعث نمایش آن در رتبه‌های نخست صفحه نتایج شده و بازدیدکنندگان بیشتری برای سایت شما به همراه دارد.
  • افزاش اعتبار سایت: نمایش در نتایج نخست به همراه گرفتن لینک از سایت‌های معتبر در کنار بیشتر دیده شدن سایت شما، باعث افزایش اعتبار آن در نزد کاربران نیز می‌شود.
  • رقم زدن تجربه خوب بازدید برای کاربران: این که شما بتوانید کاربران را قانع کنید تا در میان انبوه گزینه‌های مختلف، سایت شما را برای کلیک کردن انتخاب کند؛ تنها نیمی از کار است. پس از آن مواردی همچون طراحی استاندارد متن، استفاده از عکس‌های باکیفیت، طراحی ریسپانسیو سایت و سرعت بالا آن است که باعث رقم زدن یک تجربه لذت بخش برای کاربران شما می‌شود. رضایتمندی کاربران از کار کردن با سایت شما نه تنها باعث برگشتن آن‌ها به سایت می‌شود؛ بلکه شرایطی را فراهم می‌کند که کاربران برند شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنند.

تولید محتوا سئو شده

اگر تا به الان تصور می‌کردید که بدون داشتن استراتژی و پیروی از یک سری قوانین مشخص می‌توانید به نتایج نخست گوگل رسیده و سایت خود را به طیف گسترده‌ای از کاربران نمایش دهید؛ به شما توصیه می‌کنیم تا نگرش خود را تغییر دهید تا به نتایج دلخواهتان در سرچ گوگل برسید.

برای رسیدن به رنک اول گوگل باید از یک سری قوانین پیروی کرده و استراتژی مناسب خود برای هدف‌گیری کاربران را پیدا کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا با معرفی یک سری از فاکتورهای تولید محتوا سئوشده در گوگل، به شما توضیح دهیم که چگونه محتوایی تولید کنید که رتبه مناسبی در گوگل می‌گیرد.

هدف خود را مشخص کنید

مهم است که پیش از شروع پروسه تولید محتوا، هدف و یا اهداف محتوا خود را تعیین کنید. آیا سایت فروشگاهی داشته و می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید یا اینکه تبلیغات مختلف را بر روی سایت خود قرار داده و ترافیک بیشتر از اهمیت بالاتری نسب به سایر موارد برای شما برخوردار می‌باشد؟ تعیین هدف مشخص می‌کند که چه نوع محتوایی مناسب سایت شما می‌باشد.

اگر هدف شما افزایش فروش است باید توجه ویژه‌ای به صفحات محصولات و یا خدمات خود داشته و آن‌ها را هم برای افزایش رتبه در موتورهای جست‌وجو و هم بالا بردن نرخ کانورژن خود بهینه کنید. در درجه دوم، شما باید تمرکز خود را معطوف به وبلاگ سایت کرده و پست‌هایی در آن منتشر کنید که به خوبی نحوه استفاده از محصولات و یا خدمات شما را برای کاربران توضیح داده و در یک حالت کلی پل ارتباطی خوبی برای صفحات محصولات و یا خدمات شما باشد.

اما اگر مدل درآمدی شما از سایت از طریق تبلیغات بوده و می‌خواهید ترافیک بیشتری برای آن داشته باشید؛ باید بر روی ساخت محتواهای جذاب تمرکز کنید. نگارش مقالات طولانی و یا ساخت ویدئوهای باکیفیتی که در کنار آموزنده بودن، برای مخاطبان شما سرگرم‌کننده نیز هستند؛ می‌تواند در این مورد به شما کمک کند.

مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید

باید قبول کنیدکه قطعا تمام افراد سطح وب کاربرانی نیستند که به حوزه کاری شما و محتوا آن علاقه‌مند باشند؛ بنابراین ضروری است تا از طریق ابزارهای مختلف تجزیه و تحلیل و یا فرم‌های نظرسنجی، کاربران هدف محتوا خود را پیدا کنید. پس از پیدا کردن مخاطبان هدف و آشنایی با علایق آن‌ها باید به این سوال پاسخ دهید که چه نوع از محتوایی به خوبی به نیازهای آنان پاسخ می‌دهد؟

شناسایی مخاطبان هدف

به عنوان مثال اگر کاربران هدف شما مخاطبان جوان و نوجوان هستند؛ باید توجه داشته باشید که استفاده از عکس‌های بیشتر به جای متن می‌تواند تاثیر مثبتی در پروسه گرفتن تعامل از سمت آن‌ها داشته باشد. مثال دیگر در این مورد این است که حتما از ریسپانسیو بودن سایت خود و بهینه‌سازی آن برای دستگاه‌های موبایل اطمینان حاصل کنید؛ چراکه اکثر مخاطبان هدف شما از موبایل‌های خود برای سر زدن به سایت شما استفاده می‌کنند.

تقویم محتوایی داشته باشید

بعد از اینکه مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و مشخص کردید که چه نوع از محتوایی برای آن‌ها مناسب است؛ می‌توانید یک تقویم محتوایی برای خود داشته باشید. تقویم محتوایی برای شما مشخص می‌کند که چه نوع از محتوایی را برای انتشار انتخاب کرده و کی محتواهای جدید خود را منتشر کنید. داشتن تقویم محتوایی در کنار تعیین یک چارچوب زمانی برای انشتار محتوا، از انتخاب موضوع برای تولید محتوا در لحظه آخر جلوگیری می‌کند.

توجه داشته باشید که داشتن برنامه زمانی مشخص برای تولید محتوا به خصوص برای ساخت پست‌های وبلاگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

فاکتورهای زیر مواردی هستند که به شما برای طراحی و پایبند بودن به یک تقویم محتوایی مناسب کمک می‌کنند:

  • از Google Calendar استفاده کنید: تقویم محتوایی را با تمام اعضا تیم مارکتینگ خود به اشتراک گذاشته و برای کارشناسان تولید محتوا خود ریمایندرهایی را تعیین کنید که به آن‌ها یادآوری کنند که زمان نزدیک شدن به ددلاین تسک‌ها نزدیک می‌باشد.
  • زمان مناسبی برای تولید محتوا در نظر بگیرید: به صورت کلی یک سری از محتواها همچون ویدئوها و اینفوگرافیک‌ها زحمت بیشتری برای ساخت طلب کرده و نیاز است تا برای تولید باکیفیت آن‌ها، زمان بیشتری را صرف کنید.
  • برای مدت زمان زیادی در آینده برنامه‌ریزی نکنید: به طور معمول عمر تقویم‌های محتوایی 1 یا نهایتا 2 ماه می‌باشد؛ چراکه در این مدت موارد مختلفی همچون اهداف مارکتینگ، بودجه شرکت و یا وضعیت کارکنان آن تغییر می‌کنند. بنابریان سعی نکنید با برنامه‌ریزی برای محتوا یک سال آینده سایت خود، بودجه و زحمت زیادی را هدر دهید.

تجزیه و تحلیل را فراموش نکنید

نهایتا برای بهبود کیفیت مطالب سایت خود، داده‌ها و اطلاعات آن را تحلیل و ارزیابی کنید. در این مورد به شما توصیه می‌کنیم هم محتوا سایت و هم تکنیک‌های سئو آن را زیر ذره‌بین برده و تعیین کنید که کدام نوع از محتواها و استراتتژی‌ها اهداف مشخص‌شده شما را تیک زده و کدام از آن‌ها نتیجه دلخواه شما را نداشته‌اند.

از معیارهای مناسب برای سنجش میزان کیفیت مطالب سایت می‌توان به آمار بازدید صفحات سایت، لینک‌های دریافتی آن، کامنت‌های گذاشته شده بر روی پست‌های وبلاگ و سایر صفحات و میزان به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های مجازی همچون اینستاگرام، توییتر و لینکدین اشاره کرد.

به طور کلی تجزیه و تحلیل سایت باید اهداف زیر را تیک بزند:

  • موفقیت‌ها و نقاط قوت خود را پیدا کنید تا بتوانید دوباره از آن‌ها استفاده کنید: به دنبال الگوهای مناسب باشید. آیا مخاطبان شما تعامل خوبی با ویدئوها داشته‌اند؟ اگر پاسخ مثبت است؛ پس باید تمرکز خود را برروی ساخت ویدئو بگذارید. سعی کنید تقویم محتوایی خود را به گونه‌ای بچینید که بهترین هماهنگی را با علایق و اولیت‌های کاربران شما داشته باشد.
  • زمانی را برای آپدیت محتواهای قدیمی صرف کنید: اگر در وبلاگ خود مقاله‌ای دارید که مثلا دو سال قبل با یک سری از کلمات کلیدی مشخص بازدید گرفته و امروز کلمات کلیدی متفاوتی در همان موضوع ترند هستند؛ محتوا آن مقاله را با این کلمات کلیدی جدید آپدیت کرده تا کاربران جدید را نیز دعوت به مطالعه مقاله خود کنید. برای مثال می‌توانید با قرار دادن این کلمات کلیدی جدید در مقاله، سیل جدیدی از ترافیک را روانه سایت خود کنید. توجه داشته باشید که این مثال در رابطه با مقالات سایت شما بوده و آپدیت کردن محتوا سایت می‌تواند برای تمام محتواهای شما استفاده شود.
  • به طور مداوم سایت خود را آنالیز کنید: مهم است تا به منظور مطمئن شدن از بهینه بودن سایت برای گوگل، کیفیت عملکرد سایت را هم به صورت کلی و هم برای تک تک صفحات آن ارزیابی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا اهمیت سئو محتوا در افزایش رتبه در موتورهای جست‌وجو مختلف و در راس همه آن‌ها گوگل را برای شما بیان کنیم. همچنین تکنیک‌های کاربردی را برایتان بیان کردیم تا با استفاده از آن بتوانید محتواهای سایت خود را بهبود بخشیده و با با افزایش رتبه سئو، خود را به رتبه‌های نخست سرچ گوگل برسانید. امیدواریم از این تکینک‌ها استفاده کرده و با اعمال آن‌ها در محتوا سایت خود، به رتبه‌های نخست گوگل دست پیدا کنید.

منبع

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.