چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

راهنمای کسب درآمد دلاری – چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

امروزه با وجود تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و شرایط حاکم بر اقتصاد جهانی، بسیاری از افراد مایل هستند تا به درآمدهایی غیر از شیوه‌های معمول، روی بیاورند. در این راستا بسیاری از افراد، علاقه مند به کسب درآمد دلاری هستند.

کسب درآمد به دلار برای افرادی که دارای مهارت‌ها و یا تخصصی ویژه هستند و یا در زمینه‌هایی خاص، دارای توانایی‌هایی هستند که می‌توانند آن توانمندی‌ها را در بستر اینترنت، به دیگران منتقل نمایند.

اگر شما هم در حوزه فعالیت خودتان متخصص هستید، یا توانایی‌های ویژه‌ای دارید که می‌توانید آنها را به افراد مختلفی در سراسر جهان ارایه دهید. مثلا اگر در زمینه ترجمه متون انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و … مسلط هستند، یا گرافیست ماهری هستید، حالا زمان آن است که از مهارت خودتان کسب درآمد کنید.

در این مقاله قصد داریم شما را با چند روش کسب درآمد دلاری آشنا کنیم.

نقد کردن درآمد دلاری با داشتن اکانت پی‌پال و وب‌مانی و یا پرفکت‌مانی

امروزه روش‌های متعددی برای نقد کردن درآمد دلاری برای علاقمندان وجود دارد. شرکت‌های ایرانی بسیاری هستند که با دریافت کارمزد اندکی درآمدهای دلاری شما که در اکانت پی پال ، وبمانی و یا پرفکت مانی تان قرار دارند، را نقد می‌کنند. پس بدون نگرانی از نقد کردن درآمد ارزی‌تان می‌توانید شروع به کار کنید.

کسب درآمد دلاری با انجام فعالیت‌های ساده آنلاین

برای نمونه، در برخی از سایت‌های اینترنتی این امکان وجود دارد که به ازای انجام برخی امور کاملا ساده (مثلا با مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی یا پر کردن فرم‌های نظرسنجی) دلار دریافت کنید.

برخی از این سایت‌ها که با جستجو در گوگل می‌توانید بیابید:

  • swagbucks.com
  • inboxdollars.com
  • prizerebel.com
  • mypoints.com
  • superpay.me

این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد به صورت دلاری است. فقط کافی است در سایت‌های مختلفی که به ازای فعالیت‌های ساده اینترنتی شما پرداخت انجام می‌دهند، به صورت رایگان، عضو شوید. به محض اینکه اعتبار شما در این سایت‌ها به مبلغ مشخص شده‌ای برسد، می‌توانید درخواست انتقال آن به پی پال، وبمانی یا کیف پول بیت‌کوین خود را ثبت کنید. همچنین برخی از سایت‌ها به ازای امتیازی که در سایت با انجام فعالیت‌های مختلف به دست می آورید، به شما گیفت کارت (گوگی پلی، اپل، آمازون و …) ارایه می‌دهند.

قبل از شروع فعالیت در سایت‌های کسب درآمد دلاری حتما درباره آن سایت در اینترنت جستجو کنید تا مطمئن شوید که کلاه‌بردار نباشد و قبلا به ازای خود پرداخت انجام داده باشد.

همچنین قبل از ثبت‌نام در سایت‌های کسب درآمد آنلاین قوانین آن سایت‌ها را مطالعه کنید. برخی سایت‌ها تنها در کشورهای خاصی فعال هستند. مثلا inboxdollars.com که در بالا معرفی شد تنها در ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند و برای کسب درآمد از این سایت حتما آی‌پی شما باید آمریکا باشد.

کسب درآمد دلاری با کوتاه کننده آدرس (URL Shortener)

یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری فعالیت در سایت‌های کوتاه کننده لینک است. روش کار این سایت‌ها به این شکل است که شما پس از ورود به پنل کاربری خود، آدرس اینترنتی (URL) مورد نظر خود را وارد می‌کنید و لینک کوتاه شده سایت را دریافت می‌کنید. حال این لینک کوتاه را می‌توانید در سایت خود یا فروم‌های اینترنتی قرار دهید تا به ازای هر بار کلیک بر روی این لینک کوتاه مبلغی (مثلا یک سنت) به اعتبار پنل شما اضافه شود. در واقع پس از کلیک بر روی لینک کوتاه شده ابتدا تبلیغات نمایش داده می‌شود و پس از مدتی کاربر به سایت اصلی ارجاع داده می‌شود.

این کار از راه‌های ساده کسب درآمد است و حتی افرادی که صاحب هیچ‌گونه سایت و یا وبلاگی نیستند، می‌توانند لینک‌های کوتاه خود را از طریق شبکه های اجتماعی یا فروم‌های اینترنتی و … منتشر کرده و کسب درآمد کنند.

برخی از سایت‌های کسب درآمد دلاری از طریق کوتاه کردن لینک به شرح زیر می‌باشند:

  • shorte.st
  • shrtfly.com
  • adf.ly
  • short.am
کسب درآمد دلاری

کسب درآمد دلاری از طریق سایت‌های فریلنسری

یکی از مهم‌ترین راهکارها برای کسب درآمد به صورت دلار، در دنیای دیجیتالی امروز، آشنایی با روش‌های فریلنسرینگ کسب درآمد از طریق آن‌هاست. فریلنسرها هم از طریق سایت‌های فریلنسری می‌توانند پروژه دریافت کنند و هم از طریق دریافت پروژه به صورت مستقیم از شرکت‌های خارجی.

فریلنسر شدن به همان راحتی سفارش دادن چیزی از طریق اینترنت است. شما از سایت‌هایی بازدید می‌کنید که مشاغل، وظایف و پروژه‌های مختلف ارائه می‌دهند، در سایت‌های فریلنسری عضو می‌شوید و این کارها را به عهده می گیرید. این یک روش عالی برای شروع کار و کسب درآمد دلاری است.

در حوزه‌های مختلف کارهای فریلنسری وجود دارند و با توجه به مهارت‌ها و تخصص‌های خود می‌توانید انتخاب کنید که چه کاری را می‌توانید برعهده گرفته و انجام دهید. مثلا اگر گرافیست خوبی هستید، می‌توانید پروژه های گرافیکی قبول کنید یا اگر برنامه نویس هستید و مسلط به زبان برنامه نویسی خاصی هستید، می‌توانید پروژه های مربوط به آن زبان برنامه نویسی را بررسی کنید. یا اگر مسلط به برنامه‌های نقشه‌کشی هستید، می‌توانید پروژه های طراحی و نقشه کشی را برعهده بگیرید.

معمولا قیمت‌دهی پروژه های فریلنسری به 3 نوع کلی هستند.

  1. هزینه انجام پروژه توسط کارفرما مشخص می‌شود.
  2. هزینه انجام کار توسط فریلنسر مشخص می‌شود.
  3. هزینه توسط دو طرف و با توافق مشخص می‌شود.

معمولا پس از انجام کار و ارایه پروژه به کارفرما یا سفارش‌دهنده پروژه (در زمانی که برای شما تعیین می‌شود) مبلغ توافق شده برای انجام پروژه در پنل سایت فریلنسری اضافه می‌شود که می‌توانید آن را به حساب پی‌پال یا وب‌مانی خود انتقال دهید.

سایت‌های بسیاری وجود دارند که در زمینه فریلنسری فعالیت می‌کنند. از جمله این سایت‌ها می‌توان به سایت‌های زیر اشاره کرد:

  • fiverr.com – بزرگترین مارکت‌پلیس جهان برای جستجوی کارهای فریلنسری. تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد یک حساب کاربری و تکمیل پروفایل‌تان است. حالا می‌توانید خدماتی که می‌توانید انجام دهید را در پروفایل‌تان اضافه کنید و منتظر مشتریانی که به خدمات شما نیاز دارند باشید.
  • freelancer.com – قدیمی‌ترین مارکت‌پلیس جهان است که حتی اگر هیچ تجربه فریلنسری هم نداشته باشید، می‌توانید مهارت‌هایتان را در این سایت معرفی کرده و پروژه فریلنسری بگیرید.
  • 99designs.com – اگر طراح هستید، این بهترین سایتی هست که برای پیدا کردن کارهای فریلنسری در سطح بین‌المللی می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • upwork.com – یکی از حرفه‌ای ترین مارکت‌پلیس‌های فریلنسری هست که از طریق آن می‌توانید کارهای فریلنسری موردنظرتان را پیدا کنید.
  • writeraccess.com – اگر رایتینگ‌تان خوب است می‌توانید از این سایت برای کسب درآمد از طریق نویسندگی استفاده کنید.
  • guru.com – یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فریلنسری است. این سایت به جز روش پرداخت ثابت برای انجام پروژه پلن‌های پرداختی منعطفی در اختیار کارفرمایان و فریلنسرها قرار می‌دهد. مانند پرداخت ساعتی، پرداخت در مراحل مختلف تکمیل پروژه و پرداخت دوره‌ای.

سالانه میلیون‌ها پروژه توسط افراد و شرکت‌های خارجی از طریق سایت‌های فریلنسری برون‌سپاری می‌شود. پس مطمئن باشید شما هم به عنوان یک متخصص می‌توانید سهیمی از این بازار داشته باشید و با انجام پروژه های فریلنسری درآمد دلاری کسب کنید.

علاوه بر سایت‌هایی که نام بردیم، از طریق سایت‌های استخدامی و سایت‌های شرکت‌های بزرگ می‌توان به صورت مستقیم با سایت‌های شرکت‌های خارجی مختلف در ارتباط بود و به صورت فریلنسری پروژه های آنها را انجام دهید و برای دریافت حق‌الزحمه آدرس ایمیل پی‌پال، وب‌مانی و یا پرفکت مانی خود را ارسال کنید.

کسب درآمد دلاری از طریق فروش مجموعه آموزشی

یکی از روش‌های رایج برای کسب درآمد دلاری، فروش مجموعه آموزش‌های فارسی در زمینه‌‌های مختلف، به فارسی زبانان مقیم کشورهای دیگر است.

به این موضوع فکر کنید که در چه زمینه‌هایی تخصص دارید و تا کنون در چه حوزه هایی تجربه کسب کرده‌اید. با تولید ویدیوهای آموزشی، یا تبدیل آنها به کتاب یا فایل صوتی آموزشی می‌توانید آنها را برای فروش اینترنتی برای تمام فارسی زبانان جهان قرار دهید و درآمد دلاری کسب نمایید.

سایت‌های خارجی بسیاری می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند تا بتوانید دوره‌های آموزشی را که تهیه کرده‌اید بر روی آن وب سایت‌ها قرار دهید و از فروش دلاری آن‌ها بهره مند شوید.

اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید، می‌توانید بسته‌های آموزشی به زبان انگلیسی تهیه کنید و آنها را به فروش برسانید. وقتی بسته های آموزشی شما به زبان انگلیسی باشد، دامنه مشتریان شما صدها برابر خواهد بود.

از جمله سایت‌هایی که برای تهیه آموزش و فروش آن، مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • udemy.com
  • podia.com
  • kajabi.com
  • ruzuku.com
  • thinkific.com
  • skillshare.com
  • teachable.com
  • learnworlds.com
  • teacherspayteachers.com

بنابراین چنانچه مهارت خاصی دارید که می‌توانند آن مهارت را به دیگران نیز بیاموزند، می‌توانید شروع به تولید ویدیوی آموزشی نموده و با فروش آن درآمد دلاری داشته باشید.

کسب درآمد دلاری از طریق تولید محتوا برای یوتیوب

منبع درآمد یوتیوب از طریق نمایش تبلیغات ویدیویی هست. برای اینکه محتوای یوتیوب ارزشمند باقی بماند، این سرویس امکان کسب درآمد از طریق تولید محتوای ویدیویی را برای انتشاردهندگان محتوا فراهم کرده است. برای کسب درآمد از یوتیوب بایستی کانال یوتیوب شما بیش از 1000 سابسکرایبر داشته باشد و ویدیوهای کانال یوتیوب‌تان بیش از 4.000 ساعت دیده شده باشند.

پس از احراز این شرایط می‌توانید برای ورود به برنامه پارتنری یوتیوب درخواست خود را ارسال کنید. در صورت تایید درخواست شما، به ازای نمایش تبلیغات بر روی ویدیوهایتان درآمد کسب می‌کنید و با افزایش تعداد نمایش ویدیوهایتان می‌توانید درآمد دلاری خودتان را افزایش دهید.

کسب درآمد به دلار از طریق فروش محصولات دیجیتال

منظور از محصولات دیجیتال، فروش فایل‌ها و محصولاتی است که قابلیت دانلود دارند. برای مثال فایل های گرافیکی.

این محصولات دیجیتالی قابل دانلود، می‌توانند انواع ویدئوهایی باشد که شما آن‌ها را تولید کرده‌اید و یا عکس‌های حرفه‌ای که آن‌ها را فراهم نموده‌اید، محتواهای آموزشی و گزارش‌ها و مقاله‌هایی که تدوین کرده‌اید و یا کدهای برنامه نویسی شده و….باشند.

هم‌چنین فروش محصولاتی از قبیل کتاب، مجله، سی دی، دی وی دی و… نیز می‌تواند برای کسب درآمد دلاری استفاده شود.

برای نمونه می‌توان به کتب قدیمی اشاره کرد. این کتاب‌ها طرفداران بسیاری در جهان دارند. می‌توانید این کتاب‌ها را در سایت‌های مختلف عرضه نمایید و به نمایش کاربران بگذارید و با فروش آن‌ها به درآمد دلاری دست یابید. از جمله این سایت‌ها می‌توان به سایت VALORE BOOKS و یا BOCK COUTER اشاره کرد.

کسب درآمد دلاری از فروش‌های ایبوک در سایت آمازون

تهیه کتاب و فروش آن در سایت‌های اینترنتی بزرگ و جهانی مثل آمازون، یکی از شیوه‌های کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت است. در این زمینه کتاب‌هایی هستند که به صورت الکترونیکی، تهیه و تدوین شده‌اند.

بنابراین می‌توانید آن کتاب‌ها را در سایت فروشگاهی آمازون قرار دهید تا علاقمندان به کتاب‌ها آن را مشاهده نمایند و برای خرید آن اقدام کنند.

فروشگاه اینترنتی آمازون بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در سراسر جهان به شمار می‌رود. بنابراین می‌توانید از این امکان در جهت معرفی کتب الکترونیکی قابل فروش خود استفاده کنید و درآمد دلاری به دست آورید.

کسب درآمد دلاری از طریق سیستم‌های همکاری در فروش

افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش، یکی از عمده‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های کاربران برای کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت، به شمار می‌رود.

سیستم همکاری در فروش به شیوه‌ای اطلاق می‌شود که در آن شما می‌توانید محصولات و یا کالایی را که دیگر تولید کنندگان آن را فراهم نموده‌اند با کمک آن‌ها، به فروش برسانید و پس از فروش آن کالا، پورسانت خود را دریافت کنید.

کسب درآمد از طریق اینترنت

امروزه بسیاری از سایت‌های داخلی و خارجی به انجام این کار مبادرت می‌ورزند یعنی شما می‌توانید در این سیستم فروش به فروشندگان کمک کنید.

سیستم همکاری در فروش توسط سایت‌هایی مثل علی بابا، آمازون، کلیک بانک و… انجام می‌گیرد. برای اینکه بتوانید در این سایت‌ها به سیستم همکاری در فروش دست بزنید و به درآمد دلاری برسید لازم است در ابتدا یک سایت خارجی راه اندازی نمایید.

باید سعی کنید مخاطبان و کاربران زیادی برای خود فراهم آورید و افراد زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید. هم‌چنین لازم است برای اینکه بتوانید به درآمد دلاری دست یابید محتواهای سایت‌تان حتما به زبان انگلیسی باشد.

کسب درآمد از طریق فعالیت در بورس‌های خارجی

یکی دیگر از روشهای کسب درآمد آن هم به صورت دلار از طریق اینترنت، حضور و فعالیت در بورسهای مالی و بازارهای مالی بین المللی است. از جمله این بازارهای جهانی میتوان بازار فارکس را نام برد.

معامله گران در این بازار به داد و ستد انواع ارزها می‌پردازند و در صورت لزوم آن‌ها را به یکدیگر تبدیل می‌کنند. این تبادل ممکن است برای خرید و فروش کالا، خدمات شرکت‌های مختلف، سفر و یا سرمایه گذاری و.. باشد.

در این بازار تبادل جهانی ارز، تمامی بانک‌ها و موسسات مالی بزرگ و بیمه‌ها، تاجران و سرمایه داران بزرگ و غول پیکر دنیا و…. حضور دارند و به داد و ستدهای مختلف می‌پردازند. بنابراین برای افرادی که به دنبال روش‌های کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت هستند استفاده از این بازارهای مالی جهانی، روشی مناسب است.

کسب درآمد به دلار از باینری آپشن

یکی از پردرآمدترین و بهترین شیوه‌ها برای کسب درآمد به صورت دلار و با کمک اینترنت، استفاده از سیستم‌های باینری آپشن است. باینری آپشن را می‌توان یک بازار نوین مالی و اقتصادی بین المللی دانست که از موثرترین شیوه‌های کسب درآمد دلاری نیز به شمار می‌رود.

سیستم‌های باینری آپشن سیستم‌هایی معادل و شبیه به بورس هستند. در این زمینه وب سایت‌های زیادی نیز وجود دارند که شما می‌توانید با عضویت در آن‌ها به انجام معاملات باینری آپش اقدام کنید.

از جمله این سایت‌ها می‌توان به سایت الیمیپ ترید، آلپاری و… اشاره کرد. کسب درآمد دلاری از طریق باینری آپشن بر مبنای دو گزینه خرید و فروش انجام می‌گیرد.

شیوه کار در باینری آپشن به این صورت است که با عضویت در سایت‌های این مجموعه، شما می‌توانید هنگامی که شرکت‌ها در حال خرید و یا فروش سهام خود هستند پیش بینی کنید که آیا این شرکت‌ها به سوددهی دست می‌یابند یا خیر.

چنانچه در این مواقع، پیش بینی شما درست از آب درآید با توجه به مبلغی که از قبل تعیین شده است میزانی از سود به حساب شما واریز می‌گردد.

برای ورود به بازار باینری آپشن و انجام فعالیت در آن نیازمند به کارگیری بعضی از اصول و فنون و تکنیک‌ها هستید که باید برای یادگیری آن اصول و فنون دست به کار شوید. اما به طور کلی فعالیت در باینری آپشن، کاری بسیار ساده است که به راحتی انجام می‌گیرد.

هم‌چنین از دیگر مزایای این کار این است که در انجام آن تنها به یک سیستم کامپیوتری نیاز دارید. می‌توانید پس از ورود به سایت‌های گفته شده و عضویت در آن‌ها، فعالیت خود را آغاز کنید و به کسب درآمد به صورت دلار، بپردازید.

کسب درامد دلاری از طریق فروش انلاین عکس‌ها و تصاویر

بسیاری از افراد در زمینه تهیه عکس‌های خاص و یا تصاویر حرفه‌ای، فوق العاده هستند. این افراد چنانچه علاقمند به کسب درامد به صورت دلار باشند می‌توانند از طریق فروش انلاین عکس‌ها و تصاویرشان در بعضی از سایت‌های اینترنتی به فروش بالایی دست یابند.

از جمله سایت‌های اینترنتی که برای چنین کاربرانی طراحی شده است می‌توان به سایت SHUTTER STOCK.COM و یا سایت DRIBBBLE.COM , و یا سایت‌های دیگر اشاره کرد.

بنابراین افرادی که کارهای گرافیکی انجام می‌دهند و یا گرافیست حرفه‌ای هستند می‌توانند از طریق گذاشتن تصاویر و ویدئوهایشان بر روی این سایت‌ها و عرضه آنان به کاربران در سراسر جهان به فروش محصولاتشان دست بزنند.

همچنین افرادی که می‌توانند لوگو طراحی کنند نیز در این سایت‌ها، برایشان این امکان وجود دارد. برای آنان این امکان نیز وجود دارد که پس از فروش طرح‌هایشان بتوانند از آن‌ها برای چاپ بر روی تیشرت‌ها و یا موبایل و کیف و… نیز استفاده نمایند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.