افزایش ترافیک سایت

7 راز افزایش بازدید سایت به صورت کاملا اصولی و عملی

افزایش ترافیک سایتوب‌سایت بدون بازدیدکننده، مثل مغازه بدون مشتری است. روش‌های زیادی برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت وجود دارد. برخی روش‌های افزایش بازدید سایت رایگان هستند و برخی پولی. آنچه در افزایش ترافیک سایت باید به آن توجه کنیم، میزان هدفمند بودن و مرتبط بودن بازدیدها هست. در ادامه 7 روشی که به کمک آن می‌توانید به افزایش بازدید سایت جدید خود کمک کنید و ترافیک به دست آورید را بیان می‌کنیم.

۱. افزایش بازدید سایت با سئوی حرفه ای

کار خود را با سئوی حرفه ای آغاز کنید. اطمینان حاصل نمایید که هر چیزی که مرتبط با سئوی حرفه ای است را بررسی می کنید. موارد پایه و اصلی همچون فایل Robot.txt باید به خوبی ایجاد شده باشد و کدهای قابل درکی برای طراحی سایت به کار رفته باشد. نقشه سایت XML را در گوگل و بینگ ثبت کنید. مطمئن باشید سئوی حرفه ای و اصولی به صورت تدریجی باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود.

ابزار ساخت فایل Robot.txt و ابزار ساخت نقشه سایت XML در این راه به شما کمک می‌کنند.

آموزش‌ها و مقالات سئو  را در جی ادز دنبال کنید تا اطلاعات سئوی خود را افزایش دهید.

۲. افزایش بازدید سایت با ایجاد بک لینک

کسب بک لینک از سایت‌ها و دایرکتوری‌های قابل اعتماد،‌ علاوه بر تاثیر مثبت در بهبود رتبه سایت شما، به افزایش ترافیک هدفمند به سایت‌تان کمک می‌کند. با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف، افراد بیشتری با سایت و حوزه فعالیت شما آشنا می‌شوند.  سایت خود را در سایت‌های تبلیغات آنلاین درج کنید. در دایرکتوری هایی که به صنعت شما مرتبط است حضور داشته باشید. همچنین برای افزایش بازدید می‌توانید در سایت‌های پربازدید تبلیغات اجاره کنید.

دوره آموزش لینک بیلدینگ را به دقت مطالعه کنید و هر آنچه یاد می‌گیرید را به کار بگیرید.

۳. افزایش ترافیک هدفمند سایت با تولید محتوا

به این مساله فکر کنید که در حوزه فعالیت کسب و کار آنلاین خود چه محتواهایی می‌توانید تولید کنید. برخی از کاربردهای خاص محصولات یا خدمات خود را بنویسید. هنگام نگارش مقالات جدید بر روی کلمات کلیدی و ترافیکی که می‌توانید از طریق موتورهای جستجو به سمت سایت خود جذب کنید، تمرکز نمایید. همیشه بر روی نوشتن محتوای عالی وقت بگذارید. با کمک ریمارکتینگ می‌توانید افرادی را که به محتوای شما علاقه‌مند هستند را به مشتری تبدیل کنید.

به خاطر داشته باشید که ایجاد محتوای بی ارزش هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما باید محتوای ارزشمندی را در اختیار افراد قرار دهید. نباید به طور ناگهانی ناپدید شوید و تولید محتوا را کنار بگذارید! اما می‌توانید بهترین محتوای خود را برای زمانی نگه دارید که مشترکان زیادی به دست می آورید.

اگر قبلا در وبلاگ‌تان مقالات بسیاری منتشر کرده‌اید، بهتر است سری به آنها بزنید و آنها را مطابق با تغییرات محصول یا خدمات‌تان بروزرسانی کنید.

دوره تولید محتوا را چندی پیش در وبلاگ جی ادز منتشر کرده‌ایم. حتما مطالعه این دوره ارزشمند را به لیست وظایف خود اضافه کنید!

۴. افزایش ترافیک با روابط عمومی و شبکه های اجتماعی

بر روی روابط عمومی و به دست آوردن توجه افراد تمرکز کنید. با افرادی که در صنعت خودتان فعالیت می‌کنند، دوست شوید. در رویدادها به سخنرانی بپردازید. به دنبال وبلاگ نویسانی باشید که در مورد صنعت شما مطلبی می‌نویسند و آن‌ها را به بازدید از سایت جدید خود دعوت کنید. در مطبوعات حضور خود را اعلام کنید. در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشید و اکانت های خود را در شبکه های اجتماعی بزرگ ایجاد کنید. سپس یک یا دو مورد از آن ها را انتخاب نمایید و شروع به ایجاد محتوا و تعامل در آنها کنید. فالوورها و دوستان خود را ایجاد کنید. به گروه های فیس بوکی و تعاملات توییتری بپیوندید.

این هم لینک دوره آموزش شبکه های اجتماعی برای افرادی که می‌خواهند ۰ تا ۱۰۰ شبکه های اجتماعی را یاد بگیرند.

۵. برای افزایش بازدید از متخصصین سئو کمک بگیرید

پول و هزینه خود را به افرادی که قول می دهند رتبه خوبی در گوگل برایتان کسب کنند، اما تجربه ای در این زمینه ندارند، ندهید. اگر به تازگی وب‌سایت خود را منتشر کرده‌اید، استخدام فردی که بر روی سئو کار کند، به نظر گران قیمت می‌رسد. سئو هزینه‌بر است و احتمالا در شروع کار این هزینه‌ها برایتان سنگین باشد. ولی به یاد داشته باشید که این هزینه‌ها سرمایه‌گذاری هستند و در بلند مدت باعث افزایش بازدید هدفمند سایت شما می‌شوند.

6. از تبلیغات گوگل برای افزایش بازدید هدفمند استفاده کنید

با کمک تبلیغات در گوگل می‌توانید بازدید برای سایت خود جذب کنید. این روش بسیار سریع و هدفمند است. در تبلیغات گوگل شما تصمیم می‌گیرید که تبلیغات شما را چه کسانی در گوگل ببینند. برای مثال اگر فروشگاه آنلاین جوراب دارید، می‌توانید برای افرادی که عبارت “خرید جوراب زنانه ساق بلند” را سرچ می‌کنند تبلیغات مرتبط نمایش دهید. برای شروع تبلیغات گوگل می‌توانید با کارشناسان جی ادز تماس بگیرید.

7. سرعت سایت‌تان را زیاد کنید تا بازدیدکنندگان به سایت‌تان بازگردند

اگر سایت شما کند باشد، بازدیدکنندگان قبلی دیگر علاقه‌ای به بازگشتن به وب‌سایت شما نخواهد داشت. مطمئن شوید که صفحات سایت شما تا حد ممکن از نظر فنی بهینه شده اند و سایت‌تان سرعت لود مطلوبی داشته باشد. برای بهبود سرعت لود سایت به مواردی از جمله اندازه فایل‌های تصویری، ساختار صفحه و عملکرد افزونه‌های روی سایت‌تان بستگی دارد. هرچه سرعت بارگذاری سایت شما بهتر باشد، ترافیک بیشتری بدست می‌آورید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.