پربازدید ترین کانال‌های یوتیوب

پربازدید‌ترین کانال‌های یوتیوب در سال 2023

از سال 2005 که یوتیوب فعالیت خود را آغاز کرد تا به امروز، این پلتفرم به عنوان یک شبکه جذاب برای کاربران شناخته شده است که به خوبی می‌تواند مخاطبان خود را سرگرم کند. فرقی نمی‌کند که به دنبال محتوا آموزشی بوده، طرف‌دار بزرگ موزیک ویدئوهای به روز باشید و یا فقط از یوتیوب به عنوان پلتفرمی برای گذراندن وقت خود و سرگرم شدن استفاده کنید؛ یوتیوب برای تمام نیازها و سلایق حرفی برای گفتن دارد. با توجه به تعداد مخاطبان بالای این شبکه و نیاز برای جلب توجه این کاربران، یک سری از کانال‌های یوتیوب در این میان با ارائه محتوا جذاب و خلاقانه جایگاه خود در پربازدیدترین کانال‌های یوتیوب را محکم کرده و دلیلی برای نگارش این مقاله به ما دادند. در مقاله امروز از وبلاگ جی ادز تصمیم گرفته‌ایم 10 کانال پربازدید در یوتیوب را بررسی کرده و در کنار آن معروف‌ترین یوتیوبرهای ایرانی را نیز به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم حتماً در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

یوتیوب به عنوان دومین سوشال مدیا پرطرف‌دار در دنیا، پلتفرمی را فراهم کرده است که در بیش از 120 میلیون کاربر به طور روزانه بیش از 1 میلیارد ساعت ویدئو را تماشا می‌کنند. این مورد را که به در دسترس بودن این شبکه در بیش از  100 کشور و 80 زبان زنده دنیا اضافه کنیم؛ درک سلطه یوتیوب در بازار پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدئو برایمان آسان می‌شود.

محبوبیت بالای یوتیوب در میان کاربران سوشال مدیا

شاید بتوان محبوبیت بالای این شبکه در میان کاربران سوشال مدیا به همراه امکان کسب درآمد از یوتیوب را به عنوان دلایل اصلی توسعه این پلتفرم و شکل گرفتن کانال‌هایی با سابسکرایبرهای میلیونی در نظر گرفت. کانال‌هایی که امروز ما 10 مورد از محبوب‌ترین‌های آنان را به شما معرفی می‌کنیم.

10 کانال پربازدید یوتیوب در سال 2023

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که کدام کانال در یوتیوب عنوان پربازدیدترین کانال این شبکه را به خود اختصاص داده است؟ خب؛ احتمالاً پاسخ این سؤال شما را شگفت‌زده کند.

باور کنید یا نه؛ عنوان پرطرف‌دارترین کانال یوتیوب نه به کانال MrBeast مربوط می‌شود و نه PewDiePie سوئدی؛ کانال هندی T-Series با انتشار آهنگ‌های فیلم‌های بالیوود توانسته است رتبه اول لیست ما در پربازدیدترین کانال‌های یوتیوب تا تاریخ 30 آگوست 2023 را به خود اختصاص دهد.

اما لیست امروز ما کانال‌های پرطرف‌دار دیگری دارد که اطلاعات آن‌ها به شرح زیر می‌باشد.

پربازدترین کانال‌های یوتیوب در سال 2023

اکنون اجازه دهید نگاه جزئی‌تری به این 10 کانال داشته و آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

T-Series

  • آغاز فعالیت در یوتیوب: 13 مارس 2006
  • موضوع: موسیقی و فیلم
  • تعداد ویدئوها: 19 هزار ویدئو
کانال یوتیوب T-Series

این کانال پرطرف‌دار هندی در رتبه اول پربازدیدترین کانال‌های یوتیوب قرار گرفته و با انتشار ویدئوهای در رابطه با موسیقی متن فیلم‌های هندی و موسیقی پاپ این کشور، توانسته کاربران زیادی در یوتیوب به دست آورد. صاحبان این کانال قبل از فعالیت در یوتیوب در سال 1983 کار خود را با ارائه محتواهایی مثل موزیک ویدئوها، تریلر فیلم‌ها و مصاحبه‌های افراد مختلف به کاربران شروع کرده‌اند.

MrBeast

  • آغاز فعالیت در یوتیوب: 20 فوریه 2012
  • موضوع: سرگرمی
  • تعداد ویدئوها: 748 ویدئو
کانال یوتیوب MrBeast

مستر بیست (MrBeast) که او را با نام Jimmy Donaldson نیز می‌شناسند؛ در سال‌های اخیر توانسته عنوان پرطرف‌دارترین یوتیوبر در دنیا و دومین کانال پربازدید در یوتیوب را حفظ کند. اوج گرفتن به سمت شهرت و داشتن تعداد زیادی از سابسکرایبرها باعث شده است تا مستر بیست، تبدیل به یکی از ثروتمند‌ترین یوتیوبرهای دنیا شود. حتی اخیراً عنوان شده است که مستر بیست قرار است در یکی از فیلم‌های هالیوود به عنوان بازیگر ایفای نقش کند. ساخت ویدئوهای جذاب که عمده آن‌ها مربوط به دست آوردن مقداری پول در ازای انجام دادن یک کار سخت می‌شود؛ دلیل اصلی موفقیت این یوتیوبر جوان می‌باشد.

Cocomelon

  • آغاز فعالیت در یوتیوب: 2 سپتامبر 2006
  • موضوع: آموزشی
  • تعداد ویدئوها: 998 ویدئو
کانال یوتیوب Cocomelon

کانال Cocomelon که کانال محبوب کودکان در یوتیوب می‌باشد؛ عنوان سومین کانال پربازدید در یوتیوب را به خود اختصاص داده است. تلفیق محتوا آموزشی با ویدئوهای سرگرم کننده همراه با استفاده از ریتم مهد کودکانه باعث شده است تا این کانال، به عنوان بهترین کانال مناسب کودکان در یوتیوب در نظر گرفته شود. این کانال از رنگ‌های روشن و شاد، موسیقی‌های جذاب و زبانی ساده در ویدئوهای خود استفاده می‌کند که باعث می‌شود نرخ اینگیجمنت و بازدید ویدئوهای این کانال همیشه بالا بماند. جالب است بدانید که آهنگ جذاب Bath Song که از این کانال منتشر شده است؛ توانست بیش از 5 میلیارد بازدید بگیرد که یکی از نقاط عطف این کانال بوده است.

SET India

  • آغاز فعالیت در یوتیوب: 21 سپتامبر 2006
  • موضوع: سرگرمی
  • تعداد ویدئوها: 117 هزار ویدئو
کانال یوتیوب SET India

کانال SET India یکی از کانال‌های پرطرف‌دار هندی در حوزه سرگرمی می‌باشد که رتبه چهارم پربازدیدترین کانال‌های یوتیوب را به خود اختصاص داده است. راه‌اندازی در سال 1995 باعث شده است تا این شبکه به یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌ها در حوزه پخش محتواهای بالیوود تبدیل شود. نقطه قوت این کانال وجود تعداد زیادی از فیلم‌های درام مختلف و رئالیتی‌ شوهای جذاب است که به عنوان دلیل اصلی محبوبیت این کانال در نظر گرفته می‌شود.

Kids Diana Show

  • آغاز فعالیت در یوتیوب: 12 مه 2015
  • موضوع: سرگرمی
  • تعداد ویدئوها: 1100 ویدئو
کانال یوتیوب Kids Diana Show

کانال Kids Diana Show مرتبط به ویدئوهایی به زبان انگلیسی برای کودکان می‌شود که در آن دیانا 7 ساله همراه با برادر خود روما، ویدئوهایی برای کودکان می‌سازند. ادیت عالی، محتوا جذاب و البته آپلود مستمر ویدئوها، مواردی هستند که باعث شده‌اند تا این کانال به عنوان یکی از برترین کانال‌های حوزه سرگرمی کودکان در یوتیوب در نظر گرفته شود. ویدئوهای این کانال که شامل یک سری از نمایش‌های زنده، موسیقی و انیمیشن‌های مختلف می‌شوند؛ به 20 زبان زنده دنیا دوبله شده و این کانال را در لیست بهترین کانال‌های یوتیوب قرار داده‌اند.

PewDiePie

  • آغاز فعالیت در یوتیوب: 29 آوریل 2019
  • موضوع: گیم و سرگرمی
  • تعداد ویدئوها: 4700 ویدئو
کانال یوتیوب PewDiePie

پیودیپای یکی دیگر از یوتیوبرهای معروف دنیا که نام اصلی او Felix Arvid Ulf Kjellberg می‌باشد؛ بیشتر به خاطر تنوع محتواهای جذابی که در حوزه‌های گیمینگ، سرگرمی، چالش‌های مختلف و سفرهای خود منتشر می‌کند،‌ در یوتیوب معروف شده است. شاید بتوان استمرار در انتشار ویدئو و همکاری با سایر یوتیوبرها را به عنوان دلایل اصلی موفقیت پیودیپای در یوتیوب در نظر گرفت. اما شهرت این یوتیوبر محدود به یوتیوب نشده و پیودیپای به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار از سمت مجله تایم شهرت گرفته است. مسیر پیودیپای در تبدیل شدن به یک یوتیوبر موفق، فرصت‌های زیادی را برای او به همراه داشته و امروزه از این یوتیوبر سوئدی به عنوان یکی از شخصیت‌های شناخته شده در دنیای دیجیتال یاد می‌شود.

Like Nastya

  • آغاز فعالیت در یوتیوب: 6 دسامبر 2016
  • موضوع: سرگرمی کودکان
  • تعداد ویدئوها: 820 ویدئو
کانال یوتیوب Like Nastya

تنها با داشتن 8 سال، Anastasia Radzinskaya که به نام Like Nastya شهرت دارد؛ توانسته است با محتوای خانواده محوری که منتشر می‌کند؛ تعداد سابسکرایبرهای زیادی در یوتیوب به دست آورده و رتبه هفتم لیست ما را به خود اختصاص دهد. دلیل موفقیت این کانال را می‌توان به تمرکز آن بر روی ساخت ویدئوهایی برای کودکان 2 تا 8 سال اشاره کرد که در آن‌ها Nastya همراه با خانواده خود در کنار بازی کردن و آهنگ خواندن، از مطالب آموزشی هم استفاده کرده و چیزهای تازه‌ای یاد می‌گیرد.

Vlad and Niki

  • آغاز فعالیت در یوتیوب: 23 آوریل 2018
  • موضوع: کودکان
  • تعداد ویدئوها: 589 ویدئو
کانال یوتیوب Vlad and Niki

کانال Vlad and Niki یکی از کانال‌های پرطرف‌دار کودکان در یوتیوب می‌باشد که در آن دو برادر آمریکایی فعالیت می‌کنند. ویدئوهای این کانال محتواهای آموزشی برای کودکان دارد که از جمله موضوعات آن‌ها می‌توان به آموزش آشپزی و یادگیری فرهنگ‌های مختلف اشاره کرد. از آنباکس کردن اسبا‌ب بازی‌های مختلف گرفته تا ساخت وسایل سرگرمی کودکان، ویدئوهای جذاب این کانال باعث شده است تا این دو برادر با وجود سن کم خود به موفقیت‌های بزرگی در یوتیوب برسند.

Zee Music Company

  • آغاز فعالیت در یوتیوب: 12 مارس 2014
  • موضوع: موسیقی
  • تعداد ویدئوها: 8800 ویدئو
کانال یوتیوب Zee Music Company

Zee Music Company به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ هندی در زمینه سرگرمی، با دارا بودن بیش از 222 هزار ساعت محتوا تلویزیونی توانسته محبوبیت بالایی در یوتیوب به دست آورد. جذابیت ویدئوهای این کانال مربوط به موسیقی‌های فیلم‌های بالیوود می‌شود که طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان موسیقی را به خود جذب کرده است. از موسیقی‌های سنتی گرفته تا آهنگ‌های به روز هندی، این کانال برای هر سلیقه‌ای حرفی برای گفتن داشته که این مورد کانال Zee Music Company را به یکی از پربازدیدترین کانال‌های یوتیوب تبدیل کرده است.

WWE

  • آغاز فعالیت در یوتیوب: 11 مه 2007
  • موضوع: سرگرمی
  • تعداد ویدئوها: 70 هزار ویدئو
کانال یوتیوب WWE

کانال یوتیوب WWE به عنوان یک کانال سرگرمی در این پلتفرم شناخته شده و توانسته با پرداختن به ستاره‌های مسابقات کشتی کج و برگزاری لایوهای مسابقات مهم این رشته، محبوبیت بالایی در یوتیوب پیدا کند. محتوا فوق‌العاده جذاب و دارا بودن سابسکرایبرهایی از سرتاسر جهان به عنوان دلایل اصلی موفقیت این کانال در نظر گرفته می‌شوند. از بازه سنی کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسالان، همه ویدئوهای این مسابقات را دوست داشته و علاقه زیادی به دنبال کردن آن‌ها دارند. همین موضوع باعث شده است تا کانال یوتیوب WWE به یکی از پرطرف‌دارترین کانال‌های یوتیوب تبدیل شود.

 پربازدیدترین کانال‌های یوتیوب ایرانی

اما در چند سال اخیر یوتیوب در میان کاربران ایرانی نیز محبوبیت بالایی پیدا کرده و امروزه شاهد این هستیم که میلیون‌ها کاربر ایرانی به صورت ماهانه از این پلتفرم برای گذراندن وقت خود و یادگیری مطالب مختلف استفاده می‌کنند.

افزایش تمایل کاربران ایرانی به استفاده از یوتیوب باعث شده است تا یک سری از یوتیوبرها و کانال‌های ایرانی نیز با ساخت ویدئوهای خلاقانه محبوبیت بالایی پیدا کرده و تعداد زیادی از کاربران را به کانال خود جذب کنند. برخی از پربازدیدترین کانال‌های یوتیوب ایرانی به شرح زیر می‌باشند:

  • پوتک (PUTAK): پوریا پوتک که هنوز هم خیلی از کاربران او را به عنوان یک رپر می‌شناسند؛ به عنوان یکی از موفق‌ترین یوتیوبرهای ایرانی شناخته می‌شود که کانال او بیش از 800 هزار سابسکرایبر دارد.
  • فرشاد سایلنت (FARSHAD SILENT): فرشاد سایلنت یکی دیگر از یوتیوبرهای معروف ایرانی است که محتوا کانال او بیشتر مرتبط با موضوعات سرگرمی شده و چیزی حدود 675 هزار نفر در یوتیوب او را دنبال می‌کنند.
  • میا پلیز (MIA PLAYS): از دیگر یوتیوبرهای موفق ایرانی می‌توان به میا پلیز اشاره کرد که در آن میا به همراه همسر خود کوروش، ویدئوهای در سبک گیمینگ و سرگرمی را به کاربران خود ارائه می‌کنند. کانال میا پلیز یکی از کانال‌های پرطرف‌دار ایرانی در یوتیوب به شمار می‌آید که حدود 480 هزار نفر سابسکرایبر دارد.
  • موبو نیوز (MOBONEWS): موبو نیوز یکی از کانال‌های پرطرف‌دار دیگر ایرانی است که برخلاف سایر کانال‌های پربازدید ایرانی، به موضوعات سرگرمی نپرداخته و به بررسی موضوعات پیرامون حوزه تکنولوژی می‌پردازد. مهدی شجاری صاحب این کانال کار خود را با نقد و بررسی تلفن‌های همراه هوشمند شروع کرده و محبوبیت ویدئوهای او باعث شده است تا امروزه حدود 233 هزار نفر کانال یوتیوب موبو نیوز را دنبال کنند.

سخن آخر

یوتیوب به عنوان یکی از پرطرف‌دارترین پلتفرم‌های سوشال مدیا در دنیا، روزانه میلیون‌ها کاربر فعال داشته که ویدئوهای مختلفی را در این شبکه تماشا می‌کنند. وجود تعداد بالا کاربران در این شبکه باعث شده است تا کانال‌ها و یوتیوبرهای زیادی بتوانند با تولید محتوا خلاقانه، افراد زیادی را به کانال خود جذب کنند. موردی که چند وقتی است در کشور ما نیز رواج پیدا کرده و می‌بینیم که روزبه‌روز تعداد یوتیوبرهای فعال ایرانی در این شبکه افزایش پیدا می‌کند.

منبع

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.