کمپین بازاریابی 360 درجه چیست و چگونه کار می‌کند؟

کمپین بازاریابی 360 درجه چیست و چگونه کار می‌کند؟

کمپین بازاریابی 360 درجه به کانسپتی نسبت داده می‌شود که در آن شما از انواع مختلف متد مارکتینگ برای تاثیرگذاری بر روی مخاطبان استفاده کرده و سعی می‌کنید بدین وسلیه توجه آن‌ها را به کسب‌وکار خود جلب کنید.

امروزه رقابت در دنیای کسب‌وکار بالا بوده و وجود تعداد زیادی از فروشندگان، این الزام را به وجود آورده است تا بیزینس‌ها مختلف از انواع دیتاها و اینسایت‌ها استفاده کنند تا درک واضحی از مشتریان خود، نیازها و اولویت‌های آنان پیدا کنند. در چنین فضای رقابتی تنها اطلاعات مناسب و ترکیب آن با استراتژی‌های مارکتینگ مؤثر است که در نهایت می‌تواند به شما کمک کند تا به خوبی مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و آن‌ها را تبدیل به مشتریان کسب‌وکار خود کنید.

اما هم‌زمان با افزایش رقابت در بازار، تکنیک‌های نوین درک مسیر خرید مشتریان و نیازهای آنان نیز توسعه پیدا کرده که بیزینس‌های مختلف می‌توانند از آن‌ها در جهت توسعه کسب‌وکار و افزایش فروش خود استفاده کنند.

 در مقاله امروز از وبلاگ جی ادز تصمیم گرفته‌ایم به بررسی یکی از مؤثرترین این تکنیک‌ها بپردازیم. چنانچه می‌خواهید در رابطه با کمپین بازاریابی 360 درجه اطلاعات بیشتری کسب کرده و از این متد مارکتینگ در جهت توسعه برند خود استفاده کنید؛ پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کمپین بازاریابی 360 درجه چیست؟

کمپین بازاریابی یا تبلیغاتی 360 درجه برنامه مارکتینگ جامعی است که بر روی تاثیرگذاری بر مخاطبان هدف با استفاده از کانال‌های مختلف بازاریابی متمرکز شده است.

کمپین بازاریابی 360 درجه

در این نوع از کمپین‌ها معمولاً از شیوه‌های سنتی تبلیغاتی همچون بیلبوردها و همچنین شیوه‌های مدرن مارکتینگ مثل تبلیغات در گوگل یا پلتفرم‌های سوشال مدیا استفاده می‌شود. دلیل این کار هم بسیار ساده است؛ چراکه بدین وسیله ما می‌توانیم تمام طول مسیر خرید مشتری (customer journey) را بررسی کرده و متناسب با خواسته کاربران، محصولات و یا خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنیم.

به عنوان مثال ممکن است شما در مسیر رانندگی تا محل کار ، با بیلبوردهای تبلیغاتی برند جاباما مواجه شده و در تایم استراحت و نهار خود و زمانی که مشغول اسکرول کردن پست‌ها در اینستاگرام هستید نیز پست‌های تبلیغاتی این برند را مشاهده کنید. اگر مثل من اهل گوش دادن به پادکست باشید؛ حتی ممکن است در قسمت‌هایی از پادکست محبوبتان نیز نام این برند را بشنوید. این مورد مثالی از نحوه عملکرد کمپین‌های بازاریابی 360 درجه می‌باشد که در آن با استفاده از چندین کانال بازاریابی مختلف، نام یک برند بارها در طول روز برای شما تکرار شده و بدین وسیله در ذهن شما حک خواهد شد.

در این مورد می‌توانیم عنوان کنیم که یکی از مهم‌ترین اهداف کمپین بازاریابی 360 درجه، ‌تکرار نام برند شما در ذهن مخاطبان است تا به هنگام نیاز به سفارش محصولات و یا خدمات مرتبط، کسب‌وکار شما اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن آن‌ها خطور می‌کند.

چرا کمپین تبلیغاتی 360 درجه مهم است؟

وقتی که صحبت از مزایای طراحی کمپین‌ بازاریابی 360 درجه به میان می‌آید؛ گزینه‌های زیادی وجود دارند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. اما مهم‌ترین دلایلی که شما باید از این کمپین‌ها در استراتژی مارکتینگ خود استفاده کنید به شرح زیر می‌باشند.

ایجاد فرصت‌های بیشتر مارکتینگ

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کمپین‌های تبلیغاتی 360 درجه این است که فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهدتا از پتانسیل‌های فعلی خود برای تاثیرگذاری بر روی تعداد بیشتری از مخاطبان هدف استفاده کنید.

با طراحی این کمپین‌های کارشناسان تبلیغات و مارکتینگ شما این امکان را دارند تا از اطلاعات و دیتاهای فعلی مشتریان استفاده کرده تا در نهایت فروش کسب‌وکار شما را افزایش دهند.

به عنوان مثال اگر شما صاحب یک آژانش مسافرتی بوده و مشتریانی دارید که به دنبال خرید بلیت هواپیما تهران کیش هستند؛ می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی را به منظور تشویق آن‌ها به رزرو کردن اتاق‌های هتل‌های کیش نیز طراحی کنید. مشتریانی که قصد سفر به کیش را دارند؛ احتمالاً به دنبال محلی برای اقامت در این جزیره نیز هستند. پس چه بهتر قبل از این که آن‌ها در گوگل به دنبال هتل‌های مناسب بگردند؛ خود شما پیشنهاداتی را در این مورد به آن‌ها ارائه کنید.

در این مورد می‌توانید از تکنیک‌هایی همچون تخفیف دادن نیز برای جلب نظر آن‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید پیشنهاد کنید که در ازای خرید بلیت از شما، می‌توانند از 10٪ تخفیف برای رزرو هتل استفاده کنند.

درک نحوه رفتار مشتریان

از دیگر مزایای کمپین بازاریابی 360 درجه این است که به شما کمک می‌کند تا درک روشنی از مشتریان خود، نحوه رفتار آن‌ها در تمام طول مسیر خرید و اولویت‌هایی که دارند داشته باشید.

مسیر خرید کاربر

این کمپین‌ها به واسطه این که طیف گسترده‌ای از مخاطبان را هدف قرار می‌دهند؛ حجم وسیعی از دیتاهای کاربردی را در اختیار شما قرار داده که می‌توانید از آن‌ها در جهت افزایش تعامل با کاربران استفاده کنید. به عنوان مثال با بیلبوردهای خلاقانه خیابانی می‌توانید نحوه واکنش مخاطبان به تبلیغات محیطی را بسنجید یا این که با طراحی کمپین‌های بازاریابی در پلتفرم‌های سوشال مدیا می‌توانید نحوه  تعامل کاربران با پست‌های خود را بهتر درک کنید.

یکی از گزینه‌های کاربردی برای کسب اطلاعات در این مورد، ابزار محبوب آنالیتیکس گوگل می‌باشد. با استفاده از این ابزار می‌توانید به عنوان مثال جزئیات نحوه تعامل کاربران با تبلیغات گوگل ادز خود را مشاهده کرده، گزارش‌هایی از تاچ پوینت‌هایی که موجب تکمیل سفارش از سمت آن‌ها شده‌اند را شناسایی کنید یا این که کلماتی که بیشترین میزان سرچ توسط آن‌ها داشته‌اند را مشخص و از آن‌ها در کمپین‌های تبلیغاتی بعدی خود استفاده کنید.

چنانچه با ابزار آنالیتیکس گوگل آشنایی ندارید؛ پیشنهاد می‌کنم حتماً سری به آموزش آنالیتیکس GA4 که توسط جی ادز طراحی شده است بزنید.

معرفی محصول جدید

کمپین‌های بازاریابی 360 درجه یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی محصولات و یا خدمات جدید به کاربران می‌باشند. تصور کنید شما یک شرکت فروشنده محصولات آرایشی و بهداشتی هستید که قصد معرفی لاین جدید محصولات مراقبت از پوست خود را دارید.

بیلبوردهای خیابان، کمپین‌های تبلیغات در پلتفرم‌هایی همچون اینستاگرام و گوگل و حتی کمپین‌های گوریلا مارکتینگ سطح شهر؛ همه این موارد گزینه‌هایی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها برای بازه مشخصی از زمان، لاین جدید محصولات خود را در ذهن کاربران حک کنید. روبرو شدن با محصولات جدید شما در هنگام تردد در خیابان، به هنگام چک کردن پست‌ها اینستاگرام و یا حتی در مواقعی که کاربران به رادیو گوش می‌کنند؛ علاقه کافی برای خرید این محصولات را در آن‌ها به وجود آورده و نهایتاً باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

چگونه یک کمپین بازاریابی 360 درجه راه‌اندازی کنیم؟

اما برای این که بتوانید بیشترین بازده ممکن را از کمپین‌های تبلیغاتی 360 درجه خود داشته باشید؛ نیاز دارید تا از یک سری مراحل مختلف در این حوزه پیروی کرده تا به خوبی توجه مخاطبان را به برند خود جلب کنید. در ادامه این مقاله به بررسی این مراحل می‌پردازیم.

1. مخاطبان هدف خود را به خوبی شناسایی کنید

اولین مرحله برای شروع ساخت کمپین‌های بازاریابی 360 درجه و طراحی استراتژی مناسب در این حوزه؛ پیدا کردن مخاطبان هدف کمپین می‌باشد.

شناسایی مخاطبان هدف

در این مورد پیشنهاد ما این است که طراحی استراتژی مارکتینگ خود را محدود به پلتفرم‌هایی کنید که کاربران شما بیشترین حضور را در آن دارند. به عنوان مثال اگر می‌بینید که مخاطبان هدف شما به تبلیغات گوریلا مارکتینگ واکنش بهتری نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی نشان می‌دهند؛ می‌توانید برای تبلیغات محیطی خود از این روش استفاده کنید. یا اگر فکر می‌کنید از میان پلتفرم‌های مختلف سوشال مدیا، کاربران هدف شما بیشترین فعالیت را در یوتیوب دارند؛ می‌توانید از گزینه‌های تبلیغات در یوتیوب گوگل استفاده کنید.

2. هدف خود را مشخص کنید

پس از شناسایی مخاطبان هدف، وقت آن رسیده است تا هدف کمپین خود را نیز مشخص کنید. آیا هدف از ایجاد کمپین مارکتینگ 360 درجه توسعه برند شما می‌باشد یا این که قصد دارید با استفاده از این نوع از کمپین‌ها، محصول جدید کسب‌وکار خود را به کاربران معرفی کنید؟

فارغ از این موضوع که هدف کمپین‌های بازاریابی شما چیست؛ نیاز است تا یک سری از موارد برای طراحی دقیق‌تر استراتژی کمپین‌ها مشخص شوند. فاکتورهایی همچون بودجه و یا منابع موردنیاز برای پیشبرد کمپین از جمله این موارد می‌باشند.

توجه داشته باشید، مهم است که اهداف کمپین‌ بازاریابی 360 درجه خود را کاملاً واضح و البته واقع‌گرایانه طراحی کنید؛ چراکه تمام تسک‌ها و استراتژی‌های تبلیغاتی و مارکتینگ شما بر پایه همین اهداف تعیین خواهند شد.

3. برنامه هر قدم از استراتژی خود را طراحی کنید

در پروسه طراحی کمپین‌های بازاریابی 360 درجه باید به این موضوع توجه داشته باشید که نحوه تعامل شما با کاربران در هر بخش از مسیر خرید مشتری متفاوت خواهد بود. در این مورد نیاز است تا با توجه به اولویت‌ها و نیاز کاربران در هر بخش ، از زمان علاقه‌مند شدن آن‌ها به برند گرفته تا خرید از شما و حتی پس از آن تبدیل شدن به مشتری‌های ثابت، با آن‌ها تعامل داشته باشید.

به عنوان مثال در مرحله ابتدایی جذب کاربران، باید پاسخی برای سؤالات شکل گرفته در ذهن کاربران داشته باشید. اما پس از گذشت از این مرحله و زمانی که پاسخ مناسبی برای سؤالات آن‌ها فراهم کردید؛ می‌توانید حالا که نیاز آن‌ها را شناسایی کردید محصول و یا خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید.

4. کانال‌های مارکتینگ موردنظر خود را مشخص کنید

یکی دیگر از قدم‌های طراحی کمپین‌های تبلیغاتی 360 درجه، تعیین کانال‌های بازاریابی است که می‌خواهید از آن‌ها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطبان خود استفاده کنید. آیا تصمیم گرفته‌ای برای تبلیغات محیطی خود از بیلبوردهای خیابانی استفاده کنید یا این که ترجیح می‌دهید تبلیغات در مترو را امتحان کنید؟ تبلیغات در پلتفرم‌های مجازی چطور؟ انتخاب شما تبلیغات در ایسنتاگرام است یا این که قصد دارید کاربران توییتر را هدف کمپین خود قرار دهید؟

کانال‌های مختلف بازاریابی

در این مورد لزوما نیاز ندارید تا از تمام کانال‌های سنتی و مدرن مارکتینگ استفاده کنید؛ بلکه سعی کنید کانال‌هایی را در استراتژی خود جای‌گذاری کنید که متناسب با اهداف تعیین شده شما بوده و این امکان را به شما می‌دهند تا طیف گسترده‌تری از کاربران را هدف قرار دهید.

داشتن این رویکرد شرایطی را برای شما فراهم می‌کند که در آن می‌توانید کاربران خود را به خوبی هدف قرار داده و آن‌ها را در تمام طول مسیر خرید همراهی کنید.

5. از پلتفرم‌های سوشال مدیا برای دریافت تعامل بیشتر استفاده کنید

همان‌طور که پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم؛ کانال‌های بازاریابی مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در کمپین بازاریابی 360 درجه خود استفاده کنید که در میان تمام این گزینه‌ها، پلتفرم‌های سوشال مدیا یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت تعامل از سمت کاربران می‌باشند.

عکس‌ها و ویدئوها محتواهای قدرتمندی هستند که امروزه تقریباً تمام الگوریتم‌های پلتفرم‌های سوشال مدیا ارزش بالایی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند. دلیل این موضوع هم ساده است؛ چراکه ثابت شده است که محتواهای بصری به میزان بیشتری می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند. بنابراین در نظر داشته باشید که از این دست از محتواها در استراتژی مارکتینگ خود در پلتفرم‌های سوشال مدیا استفاده کنید.

در این مورد باید در نظر داشته باشید که الگوریتم هر شبکه همراه با رفتار کاربران در آن‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشند. به توجه به این موضوع می‌توانیم عنوان کنیم که استراتژی که در اینستاگرام برای شما جواب داده است؛ ممکن است برای تلگرام یا توییتر جواب نداده و نتایج دلخواه را برای شما به همراه نداشته باشد.

6. از تبلیغات PPC برای نتیجه‌گیری‌های سریع استفاده کنید

اگر می‌خواهید محصولات و یا خدمات و یا حتی پیام برند خود را به سرعت به مخاطبان منتقل کنید؛ می‌توانید استفاده از تبلیغات کلیکی (PPC) را در استراتژی خود جای دهید. در این حوزه گزینه‌های مختلفی همچون تبلیغ در سرچ گوگل، تبلیغات دیسپلی و یا تبلیغات ریمارکتینگ وجود دارند که می‌توانید با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید.

به تعریفی دیگر می‌توان عنوان کرد که در حالی که استراتژی‌های مارکتینگ در پلتفرم‌های سوشال مدیا و یا حتی تبلیغات محیطی توجه کاربران را به برند شما جلب کرده و باعث دریافت تعامل از سمت آن‌ها می‌شوند؛ تبلیغات PPC می‌تواند به شما کمک  کند تا فروش محصولات و یا خدمات خود را افزایش دهید.  

برای گرفتن بهترین نتیجه از تبلیغات PPC خود، می‌توانید از تست A/B استفاده کنید. این نوع از تست‌ها مدل‌های مختلفی از کمپین‌های تبلیغاتی شما را آزمایش کرده، بررسی می‌کنند که کدام یک از آن‌ها بهترین عملکرد را برای شما دارند و همچنین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و نسبت به برطرف کردن آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهید.

7. استراتژی خود را با کانتنت مارکتینگ بهبود دهید

بازاریابی محتوا (Content marketing) یکی از مهم‌ترین بخش‌های کمپین شما می‌باشد که نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه آن دارد.

زمانی را صرف پاسخ به این سؤال کنید که چه نوع محتوایی می‌تواند بهترین عملکرد را برای کمپین‌های شما داشته باشد. سپس با لیست کردن انواع مختلف این محتواها، بررسی کنید که چگونه می‌توانید محتواهای مختلف خود را متناسب با اهداف کمپین خود طراحی کنید. در این مورد پیشنهاد می‌شود از مدل‌های مختلفی از محتوا، همچون مقالات، راهنماهای آموزشی و محتواهای بصری استفاده کنید تا به نیازهای متفاوت کاربران خود پاسخ دهید.

نکته مهم در این مورد این است که محتواهایی‌ را انتخاب کنید که در کنار آموزنده بودن، مزایای محصولات و یا خدمات شما را نیز برای کاربران عنوان کرده و همچنین آن‌ها را دعوت به اقدام برای انجام تسک خاصی کنند. به عنوان مثال در انتهای یک مقاله آموزشی در رابطه با یک محصول، می‌توانید لینک خرید آن را نیز در اختیار مخاطبان قرار داده و با استفاده از یک CTA خلاقانه، از آنها دعوت کنید تا به صفحه محصولات شما نیز سری بزنند.

8. بازاریابی حضوری را فراموش نکنید

با توجه به این که بازاریابی حضوری (Face-to-Face Marketing) این فرصت را به شما می‌دهد تا به صورت مستقیم با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و فیدبک‌های مفیدی در رابطه با برند خود از آن‌ها دریافت کنید؛ این گزینه را می‌توان به عنوان یکی از بهترین استراتژی‌ها در کمپین بازاریابی 360 درجه در نظر گرفت. برای بهره‌مندی از مزایای این مدل از مارکتینگ می‌توانید از کنفرانس‌های مطبوعاتی و یا ایونت‌های مختلف برای برند خود استفاده کنید.

هدف اصلی ما در بازاریابی حضوری ایجاد تعامل با مخاطبان و فراهم کردن بستری برای اعتماد آن‌ها به برند است. بنابراین سعی نکنید در این مدل چیزی به کاربران بفروشید؛ بلکه با استفاده از این روش سعی کنید ذهن کاربر را آماده کنید تا در زمانی که با سایر متدهای مارکتینگ کمپین شما روبرو می‌شوند؛ شکی برای خرید از شما در دل آن‌ها وجود نداشته باشد.

9. انسجام میان تمام کانال‌ها را حفظ کنید

فارغ از این که کدام یک از کانال‌های بازاریابی که در این مقاله به آن اشاره کردیم را انتخاب می‌کنید؛ ضروری است که انسجام میان این کانال‌ها را حفظ کرده و اطمینان حاصل کنید که تمام آن‌ها به خوبی در کنار یکدیگر عمل می‌کنند.

در این مرحله احتمالاً شما به مقدار زیادی با نیازها و اولویت‌های مخاطبان هدف خود آشنا شده‌اید. از این اطلاعات استفاده کرده و سعی کنید پاسخ مناسب به این نیازها را در قالب‌های متفاوتی که همان کانال‌های مختلف بازاریابی شما هستند؛ به آن‌ها ارائه کنید. توجه داشته باشید که هدف شما یکی است؛ اما نحوه بیان و تأثیرگذاری آن در هر کانال می‌تواند متفاوت باشد.

10. عملکرد کمپین‌ خود را رصد کرده و کانورژن‌ها را بررسی کنید

برای تکمیل کمپین 360 درجه خود، عملکرد و نتایج کانال‌های مختلف کمپین خود را به دقت رصد کرده و بررسی کنید که کدام یک از کانورژن‌هایی که در اهداف خود مشخص کرده بودید؛ توسط کاربران تکمیل شده‌اند.

بررسی عملکرد کمپین بازاریابی 360 درجه

در این مورد، کانال‌هایی وجود دارند که می‌توانید نتایج آن‌ها در بازه‌های زمانی کوچک بررسی کنید. به عنوان مثال کمپین‌های تبلیغاتی که در پلتفرم گوگل ادز طراحی می‌کنید؛ تقریباً سریع‌تر از سایر کانال‌ها نتایج خود را به شما نشان داده و این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند تا در صورت بروز هر گونه مشکل به سرعت آن‌ها را برطرف کنید.

توجه داشته باشید که در امر بررسی عملکرد کمپین‌ها باید انعطاف‌پذیر باشید؛ چراکه رفتار کاربران ممکن است در طول زمان به واسطه فاکتورهای مختلفی همچون ترندهای روز و یا تغییر در سبک زندگی، تغییر پیدا کرده و بدین ترتیب علایق و اولویت‌های آن‌ها نیز تغییر پیدا کنند.

نمونه‌های خارجی و ایرانی کمپین‌های بازاریابی 360 درجه

کمپین‌های تبلیغاتی 360 درجه در سرتاسر دنیا طرفداران خود را داشته و برندهای بزرگی نیز از این نوع از متد مارکتینگ برای تاثیرگذاری بر روی مخاطبان خود استفاده کرده‌اند. در ادامه به بررسی چند نمونه موفق از این کمپین‌ها می‌پردازیم.

کمپین تبلیغاتی …Share a Coke With کوکاکولا

در این کمپین تبلیغاتی کوکاکولا مخاطبان گروه سنی جوان را هدف قرار داد و سعی کرد با استفاده از تکنیک‌هایی همچون تغییر فونت و درج عبارت …Share a Coke With بر روی بطری‌های خود، مفهوم شاد بودن در کنار عزیزان را به مخاطبان خود منتقل کند. در این کمپین افراد می‌توانستند ادامه این جمله را با کلماتی همچون خانواده و یا دوستان پر کرده و بدین ترتیب این محصول را برای خود شخصی‌سازی کنند.

همچنین این امکان برای کاربران وجود داشت تا کلمات جملات شخصی‌سازی شده خود را برای کوکاکولا بفرستند تا این شرکت از آن‌ها در بیلبوردهای دیجیتالی خود استفاده کند. در این کمپین کوکاکولا همواره مخاطبان خود را تشویق می‌کرد که عکس‌های خود با بطری‌ها را در پلتفرم‌های سوشال مدیا منتشر کرده تا بدین ترتیب تعامل بیشتری در فضای مجازی نیز ایجاد کند.

کمپین تبلیغاتی حراجستون فروشگاه‌ رفاه

اما برندهای ایرانی نیز از این متد مارکتینگ عقب نمانده و کمپین تبلیغاتی حراجستون فروشگاه رفاه به عنوان یکی از نمونه‌های موفق در این حوزه شناخته می‌شود.

این کمپین که در چند سال گذشته توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برگزار شده است؛ در 3 روز از روزهای ماه تخفیفات گسترده‌ای بر روی محصولات خود را به کاربران ارائه داده و آن‌ها را ترغیب می‌کرد تا در این سه روز حجم زیادی از خریدهای ماهانه خود را انجام دهند. در این کمپین، فروشگاه رفاه از ابزارهای تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردهای تبلیغاتی و همچنین رادیو برای تشویق مخاطبان به خرید در این 3 روز استفاده می‌کرد. همچنین در این کمپین از کانال رسانه‌های اجتماعی نیز استفاده شده بود و شاهد این موضوع بودیم که چگونه این برند از قدرت پلتفرم شبکه اینستاگرام برای جلب توجه کاربران استفاده می‌کرد.

سخن پایانی

امروزه کمپین بازاریابی 360 درجه به عنوان یکی از کاربردی‌ترین گزینه‌های مارکتینگ به منظور جلب توجه مخاطبان شناخته شده که طیف کاربردهای گسترده آن، هر برندی را برای راه‌اندازی این نوع از کمپین‌ها قانع می‌کنند.

در این مقاله سعی کردیم یک راهنمای جامع از کمپین‌های تبلیغاتی 360 درجه برای شما فراهم کرده و به شما بگوییم که چگونه می‌توانید از این کمپین‌ها برای تاثیرگذاری بر روی افراد بیشتر و افزایش فروش خود استفاده کنید. چنانچه شما نیز تجربه جالبی از طراحی این مدل‌ از کمپین‌ها دارید؛ خوشحال می‌شویم که آن را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.