ارسال پول از آمریکا به ایران چگونه انجام می شود؟

ارسال پول از آمریکا به ایران چگونه انجام می شود؟

همانطور که همه آگاه هستیم تعداد ایرانیان مقیم در ایالات متحده بسیار زیاد است. از همین رو در خواست برای ارسال پول از آمریکا به ایران و یا بالعکس وجود داشته و دارد. اما از جهت دیگر می‌دانیم که به دلیل تحریم ها امکان انتقال مستقیم پول از امریکا به حساب بانکی در ایران وجود ندارد؛ و بنابراین حضور واسطه ها با شماره حساب هایی خارج از ایران جهت انتقال ارز کاملا منطقی و ضروری است.

چالش هایی که در راه ارسال پول از امریکا به ایران وجود دارد می‌تواند از قبیل یافتن واسط مطمئن، هزینه ها و کارمزدها، زمان پروسه انتقال و همچنین آسودگی و ایمن بودن از آسیب های احتمالی ناشی از محدودیت ها و قوانین پولی-مالی در ایالات متحده باشد.

شرکت جی ادز با سابقه چندین ساله در مراودات مالی با شرکت های بین المللی و با یافتن راه کارهای بسیار ساده، ایمن و کاملا قانونی توانسته است سرویس و خدمات انتقال پول از امریکا به ایران را راه اندازی نماید. همچنین با اشتراک گذاری و استفاده از تجربیات خود تاکنون توانسته است به بسیاری از هموطنان در ارسال و انتقال ارز از آمریکا به ایران خدمات رسانی نماید.

راه کار جی ادز برای ارسال پول از آمریکا به ایران

راه کاری که جی ادز ارائه می‌کند بسیار ساده است و شما و یا طرفتان که در ایالات متحده مقیم هستند می‌توانید به راحتی به شماره حسابی که ما در اختیارتان قرار می دهیم، مبلغ خود را از طرف جی ادز انتقال دهید. در ایران نیز می‌توانید معادل دلاری که واریز کردید، به تومان در حساب اعلامی خود دریافت کنید.

نحوه انتقال پول از آمریکا به ایران چگونه است؟

NOTE (حساب اعلامی شما می تواند هر کدام از حساب های بانکی در ایران و به نام هر شخص اعلامی شما باشد که در قرارداد ذکر خواهد شد).

سوالی که در اینجا مهم است، این است که شماره حسابی که جی ادز برای ارسال پول از امریکا به ایران ارائه می‌کند آیا مربوط به فرد یا شرکت ایرانی هست که بعد ها به مشکلاتی نظیر قوانین تحریمی فدرالی آمریکا بر بخورید و یا شماره حساب شرکتی است که مشمول مالیات خواهد شد یا نه؟

خوشبختانه، با توجه به تجربیاتی که جی ادز در این راه کسب کرده است، شماره حسابی که به شما ارائه می‌شود در بانک های معتبر امریکایی هستند و همچنین به دلیل ماهیت حساب و صاحب حساب که یکی از شرکت ها و موسسات مالی معتبر دنیا هست و هیچ ربطی به ایران ندارد و همچنین مشمول هیچ گونه مالیاتی نخواهید شد و با خیالی آسوده می‌توانید در زمان بسیار کم و کاملا راحت، آسوده و ایمن مبلغ خود را انتقال دهید؛ و در ایران معادل آن را در اسرع وقت دریافت نمایید.

در ادامه مطلب شرایط و هزینه کارمزد جی ادز به شفافیت توضیح داده شده و شما به جزئیات دقیق پروسه انتقال آگاه خواهید شد. شما همچنین می‌توانید برای ارتباط مستقیم با همکاران خدمات ارزی جی ادز و دریافت مشاوره در زمینه انتقال پول از امریکا به ایران به صفحه ثبت درخواست ارسال پول از امریکا به ایران مراجعه کنید و از طریق واتس اپ، ارتباط برقرار نمایید.

سایر خدمات ارزی شرکت جی ادز

لازم به ذکر هست که خدمات ارزی جی ادز تنها به ارسال پول از امریکا به ایران معطوف نمی‌باشد و در حال حاضر برای اکثر کشور ها خدمات ارسال پول به ایران را ارائه میدهد. به عنوان مثال می توانید، در صورت نیاز می‌توانید به منظور ارسال پول از کانادا به ایران اقدام نمایید. همچنین روش پیشنهادی برای کشور های عضو اتحادیه اروپا و همچنین انگلیس نیز بسیار مناسب می‌باشد و افراد می‌توانند به سهولت جهت ارسال پول از انگلیس به ایران و یا ارسال پول از آلمان به ایران و سایر کشور ها اقدام نمایند و یا حتی می‌توانند به راحتی از طریق حساب خود در استرالیا، ارسال پول از استرالیا به ایران را انجام دهند.

شماره حساب هایی که جی ادز در اختیار درخواست کنندگان انتقال ارز، ارائه می‌دهد در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، سوئیس ، لیختنشتاین و استرالیا فعال می‌باشند. بنابراین اگر شما در یکی از کشور های ذکر شده مقیم هستید و یا در اتحادیه اروپا ساکن هستید می‌توانید در سریع‌ترین زمان و کمترین هزینه با خیال راحت مبلغ مورد نظر خود را انتقال دهید و دیگر دغدغه تحریم و همچنین ترس از مالیات و قوانین پولی-مالی کشور مبدا را نیز نخواهید داشت.

فرستادن پول از آمریکا به ایران

البته لازم به ذکر است که این سرویس محدود به کشور آمریکا نیست و افراد مقیم در سایر نقاط دنیا نیز می‌توانند از خدمات ارسال پول جی ادز استفاده نمایند.

لازم به یاد آوری است که خدمات ارسال پول از آمریکا به ایران جی ادز صرفا در همین زمینه فعالیت دارد و هیچگونه سرویس بالعکس یعنی خارج کردن ارز از کشور به آمریکا را ارائه نمی‌دهد.

نکته دوم اینکه دوستانی که قصد ارسال و یا دریافت پول از امریکا را دارند، لازم است بدانید که خدمات جی ادز انتقال های از طریق پی پال، اسکریل و … را شامل نمی شود. (به دلیل هزینه کارمزد های بالا، ریسک های بلوکه شدن و محدودیت در مبلغ)، این خدمات صرفا از طریق انتقال از حساب به حساب امکان پذیر است.

کارمزد و هزینه ارسال پول از آمریکا به ایران

اگر که قصد ارسال پول از امریکا به ایران از طریق جی ادز را دارید باید بدانید که کل کارمزدی که جی ادز دریافت می نماید ، تنها 3.5 درصد مبلغ انتقالی می‌باشد. این نرخ کارمزد تقریبا کمترین نرخ کارمزدی است که در بین تمامی صرافی ها و شرکت‌های فعال در این حوزه وجود دارد. این هزینه قطعی هست و هیچگونه هزینه و کارمزد پنهان دیگری وجود ندارد.

یکی دیگر از مزیت های ارسال پول از آمریکا به ایران جی ادز نسبت به صرافی ها و شرکت های فعال در این حوزه این است که برخلاف صرافی ها که به صورت واسط عمل می‌کنند و منتظر فروش دلاری می‌شوند که قرار است از شما خریداری کنند، جی ادز این محدودیت ها را ندارد و شما در هر لحظه می توانید مبلغ خود را انتقال دهید.

برتری دیگر جی ادز در حجم و مبلغ انتقالی است، در واقع شما می‌توانید از حساب شخصی به صورت روزانه حداقل بین 2000 دلار آمریکا تا 100000 دلار را انتقال دهید و در صورت ارسال مدارک مورد نیاز جی ادز، محدودیت سقف های تراکنش نیز برداشته خواهد شد.

در پایان باید ذکر کنیم که نرخ تبدیل دلار آمریکا به تومان، بر اساس نرخ خرید (buy) در وبسایت Bonbast می‌باشد و به لحظه تسویه محاسبه خواهد شد.

بنابراین اگر بخواهیم یک مثال عملی برای انتقال و نحوه اعمال کارمزد و دریافتی خالص شما در ایران را توضیح دهیم: بدین صورت هست که به فرض شما حداقل انتقالی 2000 دلار را در نظر گرفته اید و به یکی از شماره حساب های اعلامی ما در امریکا، این مبلغ را انتقال می‌دهید. سپس مبلغ خالصی که در ایران دریافت می‌کنید، با فرض اینکه نرخ خرید هر دلار آمریکا در وبسایت bonbast 24000 تومان باشد، برابر می شود با:

0.965*2000*24000 که برابر است با 46,320,000  تومان خالص دریافتی شما در ایران.

برای محاسبه مبالغ دیگر و همچنین ثبت سفارش تلفنی، مشاوره و عقد قرار داد می‌توانید به صفحه درخواست ارسال پول از آمریکا به ایران سربزنید و با همکاران ما تماس برقرار کنید.

25 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام عزیزم اگر بخوام ۸میلیون دلار از آمریکا ارسال کنید به ایران چگونه میشود

سلام حمیدرضای عزیز
روزانه درخواست متعددی مشابه درخواست شما داریم. به همین خاطر سرویس دهی به این نوع از درخواست هارو متوقف کردیم.

سوال دیگری هم هست امکانش هست که دلار تبدیل به ریال در ایران نشود

سلام وقت بخیر
این امکان وجود ندارد

سلام وقت بخیر.شخصی که پول از امریکا برای من به ایران میفرسته به حساب خودم واریز میشه یا من باید برم از صرافی بگیرم؟ایا برای دریافت پول از امریکا نیازه شماره کارت بانکی خودمو از ایران برای طرف بفرستم؟

سلام اگر بخواهیم مبلغی دلار به ایران وارد کنیم توسط شرکت های دیپلماتیک مورد اطمینان هستش یا خیر

سلام چطور میشه 2.900.000هزار دلار وارد ایران کنم؟

سلام من میخوام از امریکا پول دریافت کنم اما اونها از پی پال استفاده میکند در ایران پی پال کار نمی کند میشه رهنمای کند

شرکت هایی هستن که با شما قرارداد میبندن و حساب پی پال خودشون در بهتون میدن که شما به فرستنده بدید که پول رو انتقال بده بعد درصدی از پول رو که توافق شده برمیدارن وپول شما رو پرداخت میکنن. سرچ کنید نقد کردن درامد ارزی

چگونه میتوانم 2900000 دو میلیون و نهصد هزار دلار از آمریکا به ایران انتقال بدهم؟

محمد نوری عزیز دقیقا به دلیل این دست از کامنت‌ها هست که ما این سرویس رو دیگه ارائه نمیکنیم

سلام میخواستم بدونم شما در ایران نمایندگی دارید که حضوری بشه صحبت کرد . اگه شهر رشت باشه که عالیه

سلام مرتضی عزیز این سرویس دیگه در جی ادر ارائه نمیشه

سلام دوستم می خواهد ۱۰ هزار دلار برام بفرسته از امریکا به ایران من بهش گفتم از طریق صرافی می توان انجام داد آیا امکانش هست ؟؟

آیا دوستم که تو آمریکا هست می توان از طریق صرافی برای من از ایران پول واریز کند لطفا جوابمو بدین ؟؟؟؟

بله می‌تونید از طریق صرافی این کار رو انجام بدید

سلام
خواستم بدونم شرکت شما در آمریکا و ایران ثبت شده؟؟

سلام فواد عزیز
خدمات ارسال پول دیگه توسط جی ادز انجام نمیشه

سلام وقت بخیر .یکی از دوستان من می‌خواهد از کالیفرنیا ۲۵۰۰ دلار به حساب من واریز کند .لطفا راهنمایی کنید .ممنون

سلام جواد عزیز؛ خدمات ارسال پول دیگه توسط جی ادز انجام نمیشه

سلام قراره برای من مبلغ 2.5 میلیون دلار از آمریکا پول انتقال بدن. ممنون میشم منم راهنمایی کنید

سلا میلاد عزیز؛
این جور موضوعات معمولا پروژه‌های کلاهبرداری هستن
پیشنهاد میکنم زیاد درگیر این مسائل نشید.

سلام‌ من اگ‌بخواهم ۲۰۰ًدلار برای دوستم‌تو‌ایران بفرستم چکار باید بکنم لطفا منو‌راهنمایی بفرمایید

سلام؛
بله در این مورد میتونید از خدمات صرافی های معتبر استفاده کنید

میتونم‌‌۲۰۰ دلار به ایران بفرستم

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.