درک کسب و کار خود

درک کسب و کار مستلزم سئوی اصولی است

زیرنویس ویدئوی قسمت پنجاه دوره آموزش سئو:

google my bussiness، که قبلا گوگل پلاس لوکال بود که خود قبلا google places بود، جایی است کسب و کارها می‌توانند برای خود یک لیست‌ بندی آنلاین قوی و با ویژگی غنی را به صورت رایگان داشته باشند. وقتی شما در گوگل مای بیزنس یک لیست‌بندی کسبی می‌سازید این موقعیت را خواهید داشت تا اطلاعات پایه در مورد کسب و کارتان مثل تصاویر و حتی چیزهای بیشتر را فراهم آورید. کاربران می‌توانند برای شما نظر بگذارند و به عنوان یک ادمین شما می‌توانید آمار مربوط به بازدیدکنندگان و جستجوهایی که انجام داده‌اند را مشاهده کنید تا آنها را به صفحه خود بکشانید.

اما همه اینها تنها زمانی اتفاق می افتد که بازدیدکنندگان شما بتوانند صفحه را پیدا کنند و الزاما سه عامل هستند که بر رتبه‌بندی‌ها در نتایج جستجوهای محلی تاثیر می‌گذارند: ربط داشتن، فاصله و برجسته بودن. ربط داشتن یعنی اینکه لیست ‌بندی کسب و کار شما تا چه حد با عبارتی که کاربر جستجو می‌کند همخوانی دارد، در اکثر موارد، هر چه یک لیست ‌بندی کاری کاملتر و دقیق‌تر باشد برای گوگل ساده‌تر خواهد بود تا به خوبی کسب و کار شما را بفهمد و لیست‌ بندی شما را در نتایج سرچ‌های محلی بازگردان کند. همچنین هر چه کار شما به عبارت سرچ شده ربط بیشتری داشته باشد، به فردی که سرچ میکند هم مربوط تر خواهد بود که باعث می‌شودآن تجربه کیفی‌ای را که موتورهای جستجو می‌خواهند با احتمال بیشتری فراهم آید و این برای شما کلیک گرفتن را به همراه خواهد داشت.

عامل دوم فاصله یا مسافت است. سرچ‌های محلی طبق تعریف شان به یک منطقه جغرافیایی محدود می‌شوند، و گوگل از اطلاعاتی که درباره موقعیت فیزیکی سرچ‌ کننده دارد از جمله اصطلاحات محلی در جستجو استفاده می‌کند. سپس تلاش می‌کند تا مرتبط ‌ترین نتایج را بر اساس لیست‌ بندی آن ناحیه‌ی مشخص، بازگرداند. در بسیاری از موارد، ناحیه‌های شهری بزرگتر به بخش‌ های کوچک‌تر تقسیم می‌شوند. پس باید در چگونگی لیست کردن کارتان در “گوگل مای بیزنس” دقت کنید. به عنوان مثال، شهرهایی مثل، نیویورک نیوجرسی و الیزابت همه بخشی از یک ناحیه وسیعتر مترو نیویوک در نظر گرفته می‌شوند. اما اگر شما در هر کدام از این مکان‌ها زندگی کنید در جستجوی یک کسب و کار از نیویورک در سرچ‌تان استفاده نمی کردید به عنوان یک صاحب کسب، می‌خواهید در باره اینکه مردم محل چطور مطالبشان را در هنگام سرچ تایپ می‌کنند فکر کنید و به بهترین شکل ممکن آن را تقلید کنید.

در نهایت، برجستگی لیست ‌بندی بر خوب بودن رتبه‌بندی آن تاثیر می‌گذارد. برجستگی معیاری از خوشنامی کسب و کار شما در پهنه وب است و بسیار مشابه صفحات حاوی مطالب معمولی به دنبال شواهد گفتگوی دیگران درباره شما در وب می‌گردد. چیزهایی مثل لینک‌ها، نظرات، مقالات بلاگ‌ها، لیست ‌بندی‌های دایرکتوری و هر اشاره‌ی دیگری به کسب و کار شما، همه مد نظر قرار می‌گیرند و عموما هر چه این اشاره‌ها نسبت به کسب و کار شما مثبت‌ تر باشند، بهتر است برای بیشینه کردن شانس یک رتبه‌بندی خوب در نتایج جستجوی محلی حتما این سه چیز را به یاد داشته باشید.

مطمئن شوید لیست ‌بندی شما تا حد ممکن نسبت به سرچ‌های محلی شما کامل، دقیق و مرتبط باشد. مطمئن شوید با تعیین ناحیه یا نواحی دقیق از محلی که کسب و کار شما خدمات ارایه می‌کند، فاصله‌تان از سرچ‌کنندگان را تعریف کنید و درست مانند آنچه در قبال استراتژی SEO کلی خود انجام می‌دهید، برای رسیدن به برجستگی در وب روی ساختن برند، روابط با مشتریان و وفادار کردن مشتری خود کار کنید.

در دوره آموزش ویدیویی سئو (SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با نحوه کار موتورهای جستجو، ویژگی کلمات کلیدی مناسب، انواع محتوا و ایجاد استراتژی محتوا و ابزارهای سئو آشنا می‌شویم. در ادامه عوامل تاثیرگذار در سئو، مانند: عوامل سمت سرور، لینک‌های داخلی و خارجی، ساختار سایت، شبکه‌های اجتماعی و دیگر اصول سئو را بررسی می‌کنیم و در نهایت نکات کلیدی سئو، مانند جستجوی محلی، تجزیه و تحلیل کیفیت محتوا، مخاطب شناسی، بهینه سازی نسخه موبایل، بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی و اندازه گیری معیارهای سئو را یاد می‌گیریم.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.