10 فایده تبلیغات – چرا باید تبلیغ کنیم؟

10 فایده تبلیغات – چرا باید تبلیغ کنیم؟

فروشگاه ما خیلی قدیمی و شناخته شده هست. همه شرکت ما را می‌شناسند. ما حتی بدون تبلیغات هم وضعیت کاری خوبی داریم. سایت ما با این قابلیت‌های خوبی که دارد، نیازی به تبلیغات نداشته و به زودی همه درباره ما صحبت خواهند کرد. به نظرم این‌ها جملاتی کودکانه هستند. ایجاد مشاغل موفق بدون تبلیغات، تقریبا غیرممکن است. در ادامه فایده تبلیغات را در ده مورد به شما توضیح می‌دهیم تا شناخت بهتری از این نوع سرمایه گذاری داشته باشید.

دلایل بسیار خوبی برای تبلیغات وجود دارد؛ از جمله جذب مشتری جدید، افزایش فروش و رشد کسب و کار. در زیر 10 مورد از بهترین دلایل تبلیغ کسب و کار را ارائه می دهیم.

چرا تبلیغات مهم است؟

قبل از اینکه بخواهیم فایده تبلیغات یا دلایل استفاده از تبلیغ را به شما توضیح دهیم، بهتر است بدانید که چرا تبلیغات مهم است. استفاده از این نوع روش بازاریابی باعث می‌شود شرکت شما درآمد بیشتری کسب کند. بنابراین تبلیغات کار می کند و بسیار مهم است. به این موضوع در وب سایت EOM اشاره شده است.

باعث می‌شود مشتریان بیشتری نسبت به گذشته داشته باشید و از همین رو فروش شما افزایش می‌یابد. زمانی که کمپین تبلیغاتی جذاب و مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کنید، مجاب می‌شوند که از خدمات یا محصول شما استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: روش ثبت آگهی در گوگل

این روشی است که همواره مورد استفاده کمپانی های بزرگ، متوسط و کوچک قرار گرفته و بدون شک ادامه خواهد یافت. اکنون که می‌دانید چرا تبلیغات مهم است، بهتر است به ادامه مطلب بپردازیم.

مزایای تبلیغات چیست؟

اصلی ترین مزایای تبلیغات افزایش آگاهی از برند و محصولات یا خدمات است. با استفاده از این روش، افراد بسیاری را از فعالیت های کسب و کار خود مطلع خواهید کرد. آیا مشتریان بالقوه از محصولات یا خدمات شما آگاهی دارند؟ اگر اینطور نیست، برای بیشتر شناخته شدن کسب و کار خود از مطالب این صفحه استفاده نمائید.

مزایای تبلیغات چیست

علاوه بر آن، باعث می‌شود که برندینگ یا ساخت برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود. این یکی دیگر از فواید تبلیغ به شمار می‌رود تا در زمان خرید کاربر، اولین نام در ذهن او باشید. در صورتی که آگهی خود را به خوبی طراحی کنید، این شانس را خواهید داشت تا رقبای خود را کنار بزنید.

ویدئو راهنمای اهمیت تبلیغات

همچنین مزایای دیگری در زمینه تبلیغات وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست. این موارد به شرح زیر هستند:

  • افزایش آگاهی از برند، خدمات یا محصولات
  • پیشی گرفتن از رقبا
  • جذب مشتریان فعلی و بالقوه
  • آموزش دادن به مشتریان تجاری
  • افزایش فروش و بازگشت سرمایه
  • بهبود موقعیت تجاری کسب و کار
  • پشتیبانی از فعالیت های تجاری

10 دلیل برای استفاده از تبلیغات

1. برای رسیدن به مشتریان جدید باید تبلیغ کنید

بازار به طور مداوم تغییر می کند. خانواده‌ها مکان زندگی خود را تغییر می‌دهند، فرهنگ‌های مردم تغییر می‌کند. سطح درآمد مشتریان نیز به طور مداوم در حال تغییر است. این به معنی تغییر در سبک زندگی، نیازها و عادات خرید است. به این نکته نیز توجه کنید که همراه با تغییراتی که در مخاطبان‌تان ایجاد می‌شود، شما نیز باید کمپین‌های تبلیغاتی جدیدی را شروع کنید.

همانطور که در بالاتر اشاره شد، مشتریان جدید یکی از فایده های تبلیغات هستند که برای هر کسب و کاری، موضوع حیاتی به شمار می‌روند.

2. تبلیغات باید ادامه دار باشند

آمارها نشان می‌دهد در گذشته خریداران بیشتری تبدیل به مشتری وفادار می‌شدند. فایده تبلیغات بستگی به این دارد که چقدر کمپین های شما ادامه دار هستند. در دهه های اخیر در خریدهای آفلاین به خاطر قدرتی که انسان‌ها از ماشین گرفته‌اند امکان انتخاب بهتری پیدا کرده‌اند.

تبلیغات باید ادامه دار باشند - چرا باید تبلیغ کنیم؟

همچنین افزایش فروشگاه های اینترنتی تخصصی نیز باعث افزایش قدرت انتخاب خریداران آنلاین شده است. با توجه به کاهش نرخ وفاداری در مشتریان، فروشگاه ها باید برای جذب مشتری های قبلی و بازگشت مشتریان جدید، بیش از پیش تبلیغات آنلاین را ادامه دهند. یکی از فواید تبلیغات اینترنتی این است که تاثیر بسزایی بر تمامی مشتریان خواهید گذاشت.

3. باید برای تاثیرگذاری در خریداران در طی چرخه خرید، تبلیغ کنید

مردم اغلب با مقایسه قیمت ها، کیفیت و خدمات، از فروشگاهی به فروشگاه دیگر و از وب‌سایتی به وب‌سایت دیگر می‌روند. تبلیغات باید در تمام بخش‌های فرایند تصمیم گیری تداوم داشته باشد. به عنوان مثال، میانگین خرید ماشین جدید یک چرخه 13 هفته‌ای است. بایستی تا زمانی که مشتری تصمیم نهایی برای خرید را می‌گیرد، نام شما در ذهن او بماند.

تاثیر گذاری یک ترفند مهم از فایده تبلیغات است که حتما باید آن را در نظر داشته باشید.

4. تاثیر تبلیغات در بلند مدت مشخص می‌شود

امروز کاربران زیادی تبلیغات شما را می‌بینند، اما ممکن است در حال حاضر پولی برای سفارش خدمات/محصول شما نداشته باشند. یا اینکه در حال حاضر نیازی به محصول یا خدمات شما نداشته باشند.

با تبلیغات مداوم محصول یا نام تجاری شما در ذهن مخاطب می‌ماند. نتایج یک مطالعه 5 ساله که در آن تبلیغات بیش از 3000 شرکت نشان داد که تبلیغ کنندگانی که تبلیغات آنها در طول 5 سال فعال بوده یا گسترش یافته بودند، به طور متوسط شاهد افزایش فروش به میزان ​​100٪ بودند.

5. تبلیغات آنلاین – بهترین راه برای جذب ترافیک بیشتر

ترافیک مداوم اولین قدم برای افزایش فروش و گسترش تعداد خریداران شما است. به ازای هر 100 خریدی که خریداران داشتند، حداقل 30 خرید “غیرقابل پیش بینی” انجام می‌شود. این مورد هم درمورد تبلیغات آنلاین صدق می‌کند و هم تبلیغات آفلاینی که مثلا برای مغازه‌تان انجام می‌دهید.

یکی از بهترین روش ها برای جذب ترافیک بیشتر و تبدیل کاربران به مشتری تبلیغات آنلاین است و امروزه نقش مهمی در کسب و کارها ایفا می کند. توصیه می‌کنم حتما انواع تبلیغات اینترنتی را بشناسید.

چرا باید تبلیغ کنیم؟ فایده تبلیغات

6. برای فروش بیشتر باید تبلیغ کنید

سود شما از تبلیغات است! مشاغل موفق تقریباً همیشه تبلیغ کننده قوی و پایداری هستند. فروش بیشتر، مورد بسیار مهم در فایده تبلیغات است؛ به گونه ای که اگر فروش خوبی از کمپین دریافت نکنید، بهتر است استراتژی خود را مورد بررسی قرار دهید.

به اطراف نگاه کنید – تبلیغاتی تهاجمی و مداومی را خواهید دید که تقریبا همه جزو موفق‌ترین‌ها هستند. حتما این مسئله را در نظر می گیرید که از رقیب خود عقب نمانید. کسب و کارها همواره از تبلیغات استفاده می کنند تا تاثیرگذاری و فروش خود را بیشتر کنند. برای موفقیت در این زمینه نیاز است که بودجه ای را برای تبلیغ در نظر بگیرید.

7. اگر می‌خواهید چرخ کسب و کارتان همیشه بچرخد، باید تبلیغ کنید

تا زمانی که کسب و کارتان فعال است، برای یافتن مشتریان جدید و کسب سود از آنها باید تبلیغات خود را ادامه دهید. تبلیغات باعث ایجاد مشتری برای حال و آینده می‌شود. پس اگر هنوز تصمیمی برای متوقف کردن کسب و کار خود نگرفته اید، تبلیغات‌تان را متوقف نکنید. اطمینان داشته باشید که اگر استراتژی مناسبی برای فضای تبلیغاتی خود ایجاد کرده باشید، حتما تاثیر تبلیغات را در کسب و کار خود می‌بینید.

8. برای حفظ تصویر مثبتی از برند، باید تبلیغ کنید

در بازار رقابتی امروز ، شایعات و اخبار بد به سرعت گسترش می یابند. تبلیغات، شایعات گمراه کننده و تکه خبرهای بد را تصحیح می‌کند. تبلیغاتی که قدرتمند و مثبت باشد می‌تواند خریداران را در هر شرایط اقتصادی به سمت کسب و کار شما بکشاند. اگر باعث رقم خوردن چنین اتفاقی نشود، برند شما را در ذهن مخاطب ایجاد کرده و آن فرد در صورت نیاز به خرید یا استفاده از خدمات به کسب و کار شما فکر می کند.

9. قدرت تبلیغات بر روحیه تیم فروش!

هنگامی که تبلیغات‌تان به طور ناگهانی متوقف یا لغو شوند، احتمال این وجود دارد که روحیه فروشندگان‌تان تضعیف شده و دچار اضطراب و استرس شوند. تبلیغات هدفمند و پایدار به تیم فروش شما روحیه می‌دهد.

همچنین آینده شغلی آنها را در حاشیه امنیت قرار می دهد و آنها با اضطراب کمتری فعالیت خود را ادامه می دهند. بنابراین تبلیغات علاوه بر ایجاد وفاداری بیشتر تیم فروش، به رشد کسب و کار نیز کمک می کند.

با انجام این کار می‌توانید قدرت تبلیغات در روحیه اعضای تیم فروش خود را ببیند.

10. شما باید تبلیغ کنید زیرا رقبای شما تبلیغ می‌کنند

مشتریان احتمالی بسیاری هستند که باید آنها را به خود وفادار کنید. شما باید برای حفظ سهم خود از مشتریان تبلیغ کنید. عدم تبلیغات بدین معنی است که مشتریان خود را دو دستی در اختیار رقبایتان قرار دهید! مطمئن باشید که اگر تبلیغاتی انجام ندهید، رقیب شما از این برتری استفاده کرده و مشتریان بیشتری را جذب می کند.

شما می‌توانید برای رشد کسب و کار خود از انواع تبلیغات استفاده کنید. اما اگر به دنبال روش تبلیغاتی هدفمندی هستید، که بتوانید حتی با بودجه‌های پایین بازدهی خوبی دریافت کنید، به شما تبلیغات ارزان گوگل را توصیه می‌کنیم. به نظر شما گزینه های دیگری هستند که جزو فایده تبلیغات قرار بگیرند؟ خوشحال می‌شویم نظر خود را با ما در میان بگذارید.

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالی پسندیده شد

ممنون از نظر مثبتتون دوست عزیز

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.